Thanksgiving med min kjære

Posted: 25. November 2010 by antigirl29 in Klær skaper kvinnen, Magnhild møter menn, superkvinner

I dag er det thanksgiving, en dag jeg alltid har satt pris på. Det er godt med en fridag fra min krevende jobb på Princeton, og det er godt å kunne slappe av sammen med den man er mest glad i. Min mann og jeg  har hatt en deilig og avslappende morgen. Etter at han ble hjemmeværende, har det blitt vanskelig å få tid til slike kvalitetsstunder. Det var mye lettere da vi jobbet sammen.

Nå står kalkunen i ovnen og jeg skal godgjøre meg i badekaret, mens min mann er ute og kjøper vin og blomster til meg. Kanskje vanker det også en liten overraskelse? Min mann er flink med overraskelser…

I kveld tar jeg på meg min røde favorittkjole. Min mann elsker jo rødt.

Jeg tar på mine klassiske Christian Louboutin til denne kjolen. En gave fra min mann.

Med god italiensk rødvin i glasset, litt rødt på leppene og min mann ved min side, ligger alt til rette for en  lykkelig thanksgiving.

Comments
  1. Pessimisten says:

    Enjoy fridagen med mannen. Remember to tilfredstill ham, i ekte Anna Anka ånd. Han deserver det vettu.

  2. Ivar says:

    Din mann? Her går det fort! Gratulerer med din dag som gift! 😉

  3. antigirl29 says:

    Takk for det. Hilsen fruen.

  4. antigirl29 says:

    Og jeg vil bare understreke at både min mann og jeg hadde en fantastisk kveld. ❤ Mag

Leave a Reply

