FrP bortforklarer – igjen

Posted: 25. November 2010 by antigirl29 in Styresmaktene padler

FrP sliter stadig med omdømmebygginga. Denne gangen er det bystyrerepresentant Siv Gørbitz som forsøker å bortforklare den fulle, nakne mannen i senga hennes etter fylkesårsmøtet.

Joda, jeg ser behovet. Men kan ikke disse FrP-erne bare stå litt for det de gjør for en gangs skyld? Jeg mener, jeg har ofte våknet opp med fulle, nakne menn i senga etter lignende arrangement. Det er ikke så greit, og man føler gjerne behov for bortforklare.

Dog har jeg aldri følt behovet for å gå ut i media og fortelle historien min om den fulle, nakne mannen. Ei heller for å skylde på andre. For eksempel så har jeg også våknet opp med skuespillere, men tror ikke det var vennene mine som leide dem inn. Noe har jeg jo æren for selv.

Og nettopp det burde FrP tenke også – noe har de selv ansvaret for. Ikke bare de innleide idiotene.

Comments
  1. Odin says:

    Er det sant. Hvordan går det an. Sugde Siv Gørbitz komikeren før hun gikk ned i matsalen?

  2. Jørgen says:

    For en teit blogg. Skvipet du serverer her er tragikomisk. Og om det er normalt å våkne opp med ukjente nakne mennesker etter slike arrangementer, så forstår jeg godt de som kvier seg for å gå på slike arrangementer.

  3. antigirl29 says:

    Hmm, innser at denne burde vært posta under Magnhild realitetsorienterer

  4. Big Dick says:

    Normal også å våkne opp med ukjente kvinner i sin seng, ja endog svære dundrer har jeg påtruffet i min seng en tidlig morgenstund….

Leave a Reply

