Ulv ulv

Posted: 23. November 2010 by antigirl29 in Gråblogg, Magnhild realitetsorienterer, VG padler

Etter en lang og intens dag på pinebenken, er det endelig klart at det ikke er noe galt med Petter Northug. Shit, jeg har vært så jævlig nervøs. Tenk å sitte sånn og vente på blodprøvene til Petter Northug en hel dag. Det gjør jeg bare ikke flere ganger altså; det er tross alt en skiløper det er snakk om.

Om noen roper ulv igjen, skyter jeg. Eller kanskje jeg springer. Kommer an på humøret. Og om jeg føler meg frisk eller ikke.

❤ Mag

Comments
  1. Big Dick says:

    Og med syk skihelt kunne det kanskje blitt s**tørke på hans vakre fru(“grøsser”), men nå er vel både lille-Petter og den store klar for ny kraftfull innsats får vi håpe….

  2. antigirl29 says:

    Ja, det var det jeg var mest bekymra for, jeg også.

  3. Big Dick says:

    Ja, det fleste viktige saker og ting er å finne mellom bena på en mann må vite…

  4. Anonymous says:

    heiiiii!!! dritbra blogg!! ☻

Leave a Reply

