Den svenske kongefamilien snakker ut

Posted: 20. November 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut

Kungen har snakka ut, det vet vi. Eller, dvs, noen snakka ut for han. Så snakka damene til Kungen ut. Altså de damene som ikke er Silvia. I dag snakket Madeleine ut, om at hun ikke likte så godt at typen hadde seg med ei dame fra Meråker (sikkert derfor Adressa skriver om saka; Meråker er jo i Trøndelag og vips er svensk kongestoff lokalstoff for den trønderske avisa), og sannelig så snakka Silvia litt ut også. Bare litt, selvfølgelig, siden hun sliter litt med å åpne munnen. Nå snakker hele den svenske kongefamilien ekstra masse ut her hos meg.

– I did not have a sexual relations with that woman. Or that woman. Or that woman. Or that woman. Or that woman. Or that woman. Or that woman. Eh, or that woman.

– Jeg smiler ikke inni meg, bare utenpå. Det er ikke fordi jeg er glad, men fordi munnen min er slik.

– He DID have sexual relations with that woman.  Tora, din hora!

– Mitt namn er Carl Philip Edmund Bertil Orlando Bloom.

– Jeg snakker ut på vegne av meg selv og min fru. Hun bestemmer når jeg skal snakke. Nå sier hun at jeg skal snakke. Snakk snakk snakk. Over og ut.

Comments
  1. Heidi says:

    Hi hi, takk for underholdning til morgenkaffen, men har du spurt kongefamilien om å få bruke dette? DET lurer jeg på da. La meg nevne paragraf nr 0,5 i kardemommeloven. Du skal ikke plage andre, du skal være greit og snill (bla bla bla)

    Og ikke minst promilleloven. Blank helg og nye fargestifter på mandag.

    Ha en bedriten helg ;P

    Hilsen malingskrulla som i dag skriver uten webside og e-mail for å slippe unna full postkasse med paragrafer. (trodde det var skjegg postkasser var fulle av, men nei da)

    Heidi på heia.

  2. bishaara says:

    madelen eg synest du vaker og bedrane

  3. bishaara says:

    ei kjem fjå sverie

  4. bishaara says:

    ei e gla i de

Leave a comment