En liten realitetsorientering om kjønnshår

Posted: 19. November 2010 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer, rosamagnhild, superkvinner, Ufiltrert Magnhild

Slutt og fjern kjønnshåra dine. Det sier sexolog Siv Gamnes om neste tema i Trekant, programmet som oppfyller alle tabloidavisers våte drøm: Å kunne skrive ord som puling, klitoris og homokyss på framsida med god samvittighet.

Gamnes er seriøst bekymra for disse ungdommene som river av seg håra. Bekymra for at de skal få kviser og byller og mindre følsomhet. Vel, la meg realitetsorientere i det jeg tenker tilbake på tidligere opplevelser:

  • Noen av oss har mørkt hår. Hvis vi ikke fjerner noen av dem, ser vi ut som et lite jungelhelvete. Da kan det bare være med følsomheten, for vi kommer aldri dit at vi finner ut hvorvidt det stemmer.
  • Kvinner har ikke bare en perfekt liten trekant. Vi har hår litt utenfor trusekanten og nedover låra og det som verre er hvis ikke vi trimmer på det. Derfor gjør vi det.
  • Jeg har forøvrig voksa det meste i mange år. Det går veldig bra med følsomheten, takk.
  • Kan hende det fins en del etablerte kvinner der ute med menn med avslepne krav. Men som singel er fakta at du ikke har lyst til å stikke en jungel i trynet på folk. Slik har bare samfunnet blitt, og det gjelder å tilpasse seg for å få en del av kaka.
  • Hårløshet gir deg rimelig fine blowjobs. Det er en viktig del av hverdagen til oss kvinner.
  • Voksing er bedre enn barbering. Faktisk burde det vært skattefradrag på all den voksinga vi kvinner må gjennom. Og økonomisk støtte til de mindre bemidlede.
  • Du får ikke kviser og byller hvis du vokser og passer litt på etterpå. Vi kvinner er overraskende rensliger, serru.

Konklusjonen må være følgende: Voks, ikke Gilette. Ellers er det bare å kjøre på. Enjoy.

Comments
  1. Big Dick says:

    Har du også skrevet på den saken, døtter snart meg ut av liste, fanden altså—Z

  2. antigirl29 says:

    Sorry, mac. Men ut i fra navnet ditt, trenger du kanskje ikke tenke så mye på kjønnshåra.

  3. Kåre says:

    Hei.

    Jeg barberer pungen min, men rævhåra mine rører jeg ikke. Liker godt at det lugger litt i rassen når jeg driter skjønner du.

    • antigirl29 says:

      ToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformationToomuchinformation

  4. Big Dick says:

    Nei, er da godt behåret selv serru… Skal da ikke stå på urskogen nei…

  5. Anita says:

    Tenkte jeg skulle kommentere denne, men innspillene til godt behårede Big Dick og Kåre med rævhårene fikk meg fullstendig til å miste talens kraft:) Hvor i all verden finner du leserne dine? Og hvordan fant du meg? Eller jeg deg var det vel? Og hva gjør jeg her igjen..?

  6. antigirl29 says:

    Hehe. Big Dick er en av mine favorittlesere til tross for behåringa. Og flaks at jeg fant deg, vil jeg si!

  7. Samantha says:

    Hva en teoretiker som denne Gamnes sier, bryr jeg meg lite om. Her er det personlige erfaringer som teller, og lysten er upåklagelig. Jeg sverger til et bittelite hjerte, som trimmes regelmessig, og voksing av resten.

  8. Borderwalker says:

    Meh jeg har prøvd alt, glatt, frisert og total jungel, og jeg kan fortelle deg folk rygger ikke unna og ber om time out. Muligens enkelte noen ganger har tenkt sitt, men det har ikke stoppet dem fra å gå ned på meg med stor iver. Når håret er fullt utvokst er det dessuten enklere å holde tilbake med hånden slik at det ikke kommer i munnen eller stikker deg i nesen. Og så synes jeg at det lukter bedre med hår personlig. Voksglatt har sin charme det også, men da håper jeg de som gjør det tenner på å være glatt selv for halvparten av folka de “møter” kunne ikke brydd seg mindre og kommer antageligvis knapt til å registrere forskjellen. Så hår/ikke hår, ikke alfa og omega akkurat.

  9. Tyson says:

    Å barbere et lyn må vel være en måte å be om en rask en? Og jeg som har øvet sååå lenge på å holde det gående utover 10-sekund fristen…..

  10. Anette says:

    Barberer bort alt. Har enda ikke fått byller eller diverse. Og jeg gjør det for min egen del, jeg får noia av masse hår.

  11. Annaboda says:

    Hahahahaha, lenge siden jeg har ledd så godt som av de første kommentarene her!!! Tror ikke jeg kommer meg:))))
    Usannsynlig konge kommentar fra han rævhår typen! Hohoho.. Setter meg i samme kategori som Anita over- ble satt ut av latter!!!

    Klem

Leave a Reply

