Ting jeg burde slutte med

Posted: 17. November 2010 by antigirl29 in Magnhild lærer, Magnhild møter menn

Det er et par ting jeg burde lære meg å slutte med. Virkelig: Lære meg å slutte med. En soleklar nummer en er å invitere menn på middag hjemme hos meg en dag jeg har vært på jobb først.

Men når jeg først er i gang men ting nummer en jeg burde slutte med, så er det et par ting jeg burde husket på:

  1. Ikke lage en kjempekomplisert lammegryte jeg leste om på nett på vei hjem fra jobb, lovlig sent ute allerede.
  2. Når man lager en kjempekomplisert lammegryte likevel, bør man ikke glemme å tilsette vann.
  3. Mens man lager en kjempekomplisert lammegryte til en mann man liker, må man huske å sminke seg på et passende tidspunkt. Det bør ikke være like etter man har glemt å tilsette vann.
  4. Mens man gjør alt dette og man skjønner at det går rett til helvete, bør man ikke drukne sorgene i alt for mye vin. Man risikerer å bli full før den dyrebære gjesten kommer. Og enda verre: Man risikerer å ha drukket opp vinen man skulle dele med vedkommende.

Det bringer meg over i ting nummer to jeg burde huske å slutte med: Blogge når jeg egentlig bude fikse alt mulig annet. Men bare så det er offisielt: Jeg håper mannen har med mer vin. Som et plaster på såret for maten.

Comments
  1. Lise says:

    Hehe, lykke til med daten Mag. Du får satse på å sette fyr på andre ting enn bare og svi lammegryta da, vettu.

  2. antigirl29 says:

    Hehe, takk. Dessverer ikke en helt super kveld. Men man skal vel ikke skylde på uskyldige lam.

  3. først og fremst syns jeg du skulle slutte å blogge og mobbe andre. For det er jo det du gjør! Jeg lurer egentlig på om du kan ha det så godt med deg selv. kanskje psykolog er tingen? Hva godt får du ut av dette? Og da tenker jeg ikke på den j lammegryta di! Jeg ser at flere jeg kjenner står på din mobbeliste over interiørbloggere. Hva om du sårer noen. Hva om noen som blir uthengt finner ut av dette på en dårlig dag? Hva om noen av de har blitt mobbet før i det virkelige liv? Har du kanskje blitt mobbet eller uskyldig uthengt noen gang? Jeg håper du kan si unskyld og slutte med det onde du driver med her inne. Jeg ser at du er høyt på blogglistene og du må regne med at det er mange unge mennesker som leser bloggen din. Kanskje har du hatt en fæl barndom eller har det veldig vondt. Men la nå ikke det gå utover uskyldige!!!

    Jeg har bestemt meg for at om du henger ut bloggen min her inne så kommer jeg til å anmelde det. Jeg kommer til å sørge for at denne bloggen blir nedlagt. Belive me!

    Jeg har aldri vært borte i lignende. Jeg er helt sjokkert og jeg håper du tar til fornuft og ber om unskyldning! Jeg må si jeg syns synd på foreldrene dine som har en slik datter, for makan til menneske har jeg aldri vært borte i!

    Tenk deg om…. og gjør noe med det!!!!

    • laktose says:

      Hahaha, hvem skal du anmelde det til? Skal du lunte ned på politistasjonen, sette deg på fanget til en av gutta i blått og gråtende kikke på ham mens du hulker frem “Atte… Atte det er ei kjempeslem dame som… *hulk* Som ikke… *snufs* SOM IKKE LIKER BLOGGEN MIIIIIHIIIIIIN!”?

      Ikke det at jeg har lest bloggen din, men den suger. Big time.

      • antigirl29 says:

        Hehe, ikke sant. Jeg ser for meg Politiet: “Jaja, vi henla jo bare 14 voldtektssaker forrige måned. Vi kan sikkert henlegge en til og bruke våre ressurser på en blogger som ikke liker shabby chic-interiør”.

  4. Toril says:

    Ser at det sanne ansiketet til Shabby-damene kommer til overfalten når noen utfordrer deres perfekte verden.

  5. antigirl29 says:

    Å, seriøst, kan dere ikke bitche på et shabby fredag-innlegg, så jeg kan ha resten av livet mitt i fred?

Leave a Reply

