Knaus og ryggraden

Posted: 16. November 2010 by antigirl29 in Magnhild møter menn, Magnhild og kjendisene, Magnhild realitetsorienterer

Karl Ove Knausgaard er kåra til Norges mest sexy mann. Til Elle kan han fortelle at han først tenkte yes og så tenkte hm. For det strider visst mot alt han står for.

Eh, strider mot alt han står for? Nå har jeg for det første hatt æren av å møte vedkommende. Opptil flere ganger. Han står for litt av hvert av dette, kan jeg melde. Og for det andre så har han altså skrevet en hel kioskromanserie som stort sett handler om puling. Fint nok det, altså, men at Knaus svikter sine idealer, ser jeg ikke helt. Kan han ikke for en gangs skyld stå for det han driver med uten å vingle så jævlig  at vi blir utslitte ytterst ut i hjernebarken?

– Men så tenkte jeg: Fuck alt det der, altså! Jeg gir faen i integritet, sier Knaus videre.

Jepp, stemmer det. DET har vi fått med oss.

Comments
  1. Bkkangel says:

    Ha, ha ,ah…oj…fikk kaffen i halsen.

    Er DETTE hva vi har å skilte med av sexy menn i Norge??

    Sier vel alt om at vi bor i et bitte lite land med en svært så usexy mannlig befolkning.

    Ti vilkårlige navn fra andre sydligere land hadde sikkert stivet hele denne listen.

  2. Mirthful says:

    Vel, JEG synes han er creepy. De derre intense forfatterbildene får “potensiell psykopat”-bjellene til å ringe i hodet mitt. Jeg tar høyde for at han ikke gir samme vibbene i RL, men lurer litt på om de som har stemt har sett mannen i RL eller bare på bilder/tv, i så fall blir jeg litt skremt.

    Ellers er jeg svært enig, hvordan i alle dager kan det stride mot alt han står for? Står han ikke for bøkene sine lenger, altså?

  3. Faan says:

    Så Norges mest sexy mann er altså Knausgård. Jeg må ha gått glipp av et memo eller noe, for sist gang jeg sjekket sto ikke pinglete mammagutter på 45 kilo som liker å snakke om følelser og gråte en skvett særlig høyt i kurs. Jeg er en mann i norge og denne mannen er altså mer sexy enn meg. Unnskyld meg, men jeg skal bare gå og henge meg litt, dette er for mye å svelge.

  4. Faan says:

    Men jeg liker måten han motsier seg selv på, han har jo integritet må vite, og dette går mot alt han står for. Men pyttsann, vi gjør det allikevel, integritet er bare et ord på 10 bokstaver. Et sikkert tegn på at vedkommende er en idiot.

  5. antigirl29 says:

    Hehe, jeg syns altså han er sexy. Og hvis norske menn blir litt mykere på grunn av han, er det faen meg på tide.

    Men ja, han motsier seg selv, i den grad bøkene og hans kommentar til dem faktisk er et uttrykk for han selv. Man kan lett bli litt vel eksistensialistisk med Knaus til stede, og det betyr kanskje at han er litt creepy?

  6. Faan says:

    Jeg har sett han og greit nok, mannen har et pent ansikt, men han er jo bygd som en 10 år gammel jente. Og mykere, helt greit med myke menn, men det bør være noen grenser her 🙂 Jeg synes denne Knausgård pøser ut altfor mye følesler, too much info, i mine øyne blir han aldri noe mer enn en 2. rangs pingle. Jeg ser for meg at han trenger hjelp til å få vekk edderkopper 🙂

  7. antigirl29 says:

    Jepp. Det er vel mellomnavnet til Knaus: Toomuchinfo

  8. Faan says:

    Ja det blir litt mye altså, også så mykt og greier, det er nesten så jeg får en tåre i øyekroken men så kommer jeg på at jeg er jo en mann og skjerper meg 🙂

    Fant et fint bilde som viser Knausgård, I rest my case.

    Hvis du tar en og en halv eller to sånne og setter de sammen så ligner det på en mann 🙂

Leave a Reply

