En tretimers samtale mellom Tone og David

Posted: 16. November 2010 by antigirl29 in antimagnhild, Kjendisene snakker ut, Magnhild og kjendisene

Tone Damli tidligere Aaberge har vært på middag med David Beckham. De satt ved bordet og koste seg i tre timer. Som flue på veggen til denne samtalen, må jeg si at det var en svært interessant kveld.

Tone: – Eg kjeme frå Sogndal, der he mi òg fotballlag. Og syltetøy.

David B. – Eh, SegndaL?

Tone: – Nei, Sogndal. I Sogn og Fjordane. I Norge. Noreg. Norvegen. David, kva heita det? Jo, Norway. De he me syltetøy så heite Lerum og så e uta sukker.

David B. – Ah, so you live in this place ota soker?

Tone: – Hihihi, nei, da heita Sogndal.

(2 timer senere)

Tone: – Nei, S-O-G-N-D-A-L

David B. (tørker svette fra det fancy håret sitt): – S-O-G-N-D-E-L

Tone: – Neeei, David då, no må du høyre ette kva eg seier. S-O-G-N-D-A-L

(1 time senere)

David B. – Oki, this is my last try. S-O-G-N-D-A-L

Tone: – JAAAAA, David! Eg elska deg! Du er berre heilt fantastisk. So ska eg lera deg ein ting te. L-E-R-U-M

(1 minutt senere)

Tone og David skiller lag. Og alle var enige om at det var en fantastisk kveld.

Comments
  1. Fredrik says:

    …og dette bruker du tid på? Jo da, jeg bruker tid på dette, jeg også, men det er på grunn av deg. Innlegget oser av misunnelse og litt ondhet; det er omtrent 10 000 artikler som trenger din kommentar, men ikke denne.

    Få deg et liv, som de sier…..

  2. antigirl29 says:

    Skriv dine egne kommentarer og pass ditt eget liv

  3. Big Dick says:

    Å få snakke med slike storheter må da være en våt drøm, i alle fall for noen. Men David Beckham og Tone, hva har de felles? Kanskje begge to er pr. kåte linselus, eller?

  4. antigirl29 says:

    Eller David ser på det som veldedighet. Evt var det noe Vicky Vicious fant på.

Leave a Reply

