Eksklusiv avsløring: Brad Pitts filmplaner

Posted: 16. November 2010 by antigirl29 in Magnhild er eksklusiv

Brad Pitt vil lage film om gruvearbeiderne i Chile. Jeg kastet meg over saken, tok en telefon til den engasjerte mannen, og kan eksklusivt avsløre svært hemmelige detaljer:

– Filmen skal være en klaustrofobisk gruvefilm for barn. Jeg har jo selv møtt mange barn med problemer, de takler kriser bra, sier Pitt. Alle mine barn kommer til å ha sentrale roller. Nei, vent litt, det blir litt mange.

– I rollen som de to damene som venter på samme mann vil vi møte Jennifer Aniston og Angelina Jolie, forteller Pitt. – De har begge erfaringer som jeg tror vil tilføre denne svært sentrale historien noe ekstra og berike alle og enhver.

-Filmen vil bli laget på location, det vil si i mitt luksushus i LA, eller mitt “Make it Right Project”, om du vil, som for anledningen er formet som en gruve.

– Jeg kommer til å fokusere på kjærlighet. Dette er jo en historie om kjærlighet. Gruvearbeiderne? Nei, har ikke tenkt så mye på dem ennå. De er jo sikkert terrorister, forteller en betenkt Brad Pitt.

Comments
  1. Heidi says:

    For en herlig blogg! I`l be back!
    Hilsen en…eh, interiørblogger. *rødme*

Leave a Reply

