Den ekte prinsessa

Posted: 16. November 2010 by antigirl29 in superkvinner

Hurra! Prins William, denne sympatiske, litt keitete prinsen med måne, skal gifte seg med Kate, en kvinne av folket, med kvinnelige former og yrkeskarriere, som til og med har vært samboer på college. Med han. De er ekte mennesker, faktisk så ekte at enkelte briter får angst. Kate er for vanlig til å være kjæreste med prinsen. For foreldrene til Kate tilhører ikke den etablerte eliten i Storbritannias klassesamfunn. Forretningsmannen Michael Middleton og kona, som er  tidligere flyvertinne og heter Carol, har blitt rike på egenhånd, ved å selge effekter til barnebursdager. Han har middelklassebakgrunn, hun kommer fra en familie med gruvearbeidere.

Med andre ord ikke en Camilla Parker Bowles, og takk Gud for det. Eller nærmere bestemt, takk prins William. Det som er så bra med Kate, er at hun har potensiale til å endre kongejournalistikken. Noen overskrifter må jo bare komme, som feks

– Kate, den nye moteprinsessen.

– Kongelige venninner: Kate og Mette-Marit støtter hverandre

– Har hun en prins i magen?

Men denne gangen er det potensiale til så mye mer:

Kate: – Jeg føler med de chilenske gruvearbeiderne. Min morfar jobbet også i en gruve.

Kate: – Slik feirer du barnebursdagen best!

Kate: – Jeg har også pupper!

Kate: – Jeg flyr på kjærlighetens vinger. Min mor er nemlig flyvertinne.

Jeg elsker dem begge og gleder meg til bryllupet. Dødskult at den ene familien har masse penger og den andre familien har ekstremt masse partystæsj for barnebursdager. Håper jeg får komme! Og at Kate får en birolle i Brad Pitts nye gruvefilm!

Comments
  1. Big Dick says:

    Man trenger vel å blande ut de blåe blodet hos kongeligheita med ei kvinne av folket…

  2. antigirl29 says:

    Jepp. Gruvearbeiderne inn i Buckingham Palace!

Leave a Reply

