Spar meg for Nordtømme

Posted: 11. November 2010 by antigirl29 in Magnhild hater

Rachel Nordtømme og kler av seg. Jesus. Hva ønsker hun egentlig å oppnå med det? Noen burde fortelle de idrettsfolka at hvis de ikke får oppmerksomhet på andre måter enn å stille opp med lite klær i manneblad, burde de finne seg noe annet å drive med.

Ms Nordtømme har altså tre ting å fare med, slik jeg ser det: At hun har blondt hår, at hun er villig til å stille lettkledd i nakeblad og at hun ligger med en fyr som faktisk er flink til det han driver med. Når skal hun egentlig begynne med friidrett?

Jeg tror vel knapt jeg har sett en dårligere blogg, så jeg vet ikke om jeg gidder å gå nærmere inn på den. Og jeg gruer meg til Rachel kommer på TV. Men hun har jo valgt en bra mann, da. Spørsmålet er om han har valgt riktig. For det som før virka som en kul fyr med kål på seg selv og freske utspill, framstår nå mer og mer som enda en av de idiotene som ikke har mer å komme med enn en dum, blond kjæreste. Jeg tipper at han egentlig heller vil snakke om andre ting, men det går jo ikke når dama stripper.

Og Rachel selv? Hun burde bare holde kjeft på generell basis.

Comments
  1. Anette says:

    Helt enig.
    Jeg synes i grunnen det er trist at flinke idrettsfolk, havner i skyggen av dårlige som er villig til å kle av seg.

Leave a Reply

