Eks-Treholtspaner snakker ut

Posted: 9. November 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhilds funn

I dag avslører VG i en sjokksak at eks-Treholt-spaner Leif Karsten Hansen kom til avhør i dag med lik koffert som Arne Treholt hadde da han ble arrestert på Fornebu i 1983. Avisen avslører at de to har samme smak. Herregud, fyren har jo spionert på Arne Treholt i en årrekke. Ikke rart at han har plukka opp en del motetips av Treholt. Selv om det kanskje er greit å minne om at den kofferten ikke er like hot i dag som i 1983.

I dag snakker eks-Treholtspaneren ut og forteller at han også har lik smak som Arne Treholt i en del andre ting.

– Når jeg skal pynte meg tar jeg på meg Arne Treholt-parykken min og Arne Treholt-brillene mine,  forteller esk-Treholtspaneren.

– Jeg er veldig glad i vinteren. Da kan jeg ha på meg den gode, varme og deilige Arne Treholt-frakken min, sier eks-Treholtspaneren.

– Når barnebarna er på besøk, triller jeg dem rundt i Arne Treholt-spanebarnevogna mi. Det er så koselig, forteller eks-Treholtspaneren.

– Min yndlingsdress er hvit og har press i beina . Den ligner nok litt på den dressen Arne Treholt har på dette bildet. Ok da, det ER dressen Arne Treholt har på seg som er MIN yndlingsdress, avslører eks-Treholtspaneren.

– Jeg er hemmelig forelska i Kari Storækre, innrømmer eks-Treholtspaneren.

Leave a Reply

