5 kjendiser om: Nakenparty med Knugen

Posted: 9. November 2010 by antigirl29 in 5 kjendiser, Magnhild og kjendisene

Knugen er i vinden for tida. Og det kan bli kjølig, siden Carl XVI Gustaf gjerne opptrer naken. Selv sier kongen at boken om han inneholder noen mindre hyggelige artikler som han har diskutert med sin fru og familie. Sikkert en interessant diskusjon, men jeg har i stedet spurt noen kjendiser om deres erfaringer med en naken svenskekonge.

Spørsmål til de 5:
Hvilke personlige erfaringer har dere med Kong Carl XVI Gustafs nakenparties?

Svar fra de 5:

“Ja, de festene har jeg vel fått invitasjon til. Eller? Jo, det har jeg nok. Jeg får så mange invitasjoner til alt mulig, vet du, siden jeg en sånn populær blogger med mange, mange lesere. Jeg har nok takket nei til invitasjonen. Eller det har pappa gjort for meg. Også har nok ikke Ida Wulff fått invitasjon, haha ❤
Hun heter egentlig Voe, men alle kaller henne Emilie
Bloggedame som har fulltidsjobb som fjortisblondie og familieklenodie. Bor i Hønefoss, elsker å danse.

“Jeg vet ikke helt hva som har foregått på de festene. Jeg må ta av meg brillene ved inngangen, og da ser jeg ingenting. Men svigerfar er en klok og hyggelig mann, så det var nok bra. Og nå må dere slutte å forstyrre han i elgjakten. Jeg elsker Victoria sånn, btw. Få med det.”
Hertug Daniel av Västergötland
Gift med Victoria

“Ja, de festene har jeg ofte vært på. Det kan du lese mer om i Evangeliet etter Lukas 3:17”
Einar Gelius
Prest med livlig fantasi

“Nå har jeg ikke skrevet ferdig bind 6 ennå, men der vil dette temaet behandles i nøye detalj. Det eneste jeg er skuffet over, er at Carl Gustaf ikke kan lese bøker hele dagen, for da blir det nok vanskelig å lese noe jeg har skrevet. Jeg håper bare jeg blir ferdig snart, altså, det blir jo stadig nye ting å skrive om, og jeg har skrivesperre. Hvorfor sa jeg at det skulle bli 6 bind når det hadde klart seg med 5? Note to selv: Bjørn og skinn”.
Karl Ove Knausgård
Forfatter med skrivesperre og eksiltilværelse i Sverige

“Jeg har ved flere anledninger vært så heldig å få en personlig invitasjon til Carls fester. Han er en veldig ålreit type, og det har vært særdeles hyggelig, og jeg liker festene hans. Med eller uten klær, vi kan vel alle velge hvordan vi vil se ut til enhver tid? Dette er jo 2009, ikke sant?”
SkalvidanseLene Alexandra Øien
Glamourmodell, nei, skavidansevinner, nei glamourmodell, nei wannabepopartist, nei…whatever…Kreppa hår har hun i alle fall og silikonpupper har hun i alle fall ikke lenger.

Leave a Reply

