Kong Harald snakker ut

Posted: 28. October 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhild møter menn, Magnhild og kjendisene

Kong Harald er på statsbesøk og er svært åpenhjertig i VG i dag: – Märtha vil alltid være vår datter.

Flere åpenhjertige uttalelser fra vår kjære konge finner du her, når kong Harald i dag snakker ut.

– My name is Harald. Kong Harald, forteller en åpenhjertig kong Harald.

– Min sønn vil alltid være min sønn. Ja, det mener jeg virkelig, sier en åpenhjertig konge.

– Jeg har to barn. De er yngre enn meg, forteller kongen, som i dag snakker ut om privatlivet sitt.

– Sonja er min kone. Vi er gift, sier kong Harald.

– Jeg er ikke i slekt med Barack Obama. Han er heller ikke i slekt med meg, forteller kong Harald.

– Ari Behn er svigersønnen min. Han vil alltid være Ari Behn, sier kong Harald.

Comments
  1. Big Dick says:

    Vi bør yte vår konge den respekt han fortjener, en hedersmann og det på alle måter. Men han er befengt med ei noe uregjerlig datter, og bør ta fra a tittel og stand….

  2. Anita says:

    Dette innlegget var helt konge, Magnhild!

Leave a Reply

