Hos gynekologen

Posted: 28. October 2010 by antigirl29 in Magnhild møter menn, superkvinner, Ufiltrert Magnhild

“Det blir verre hvis du skifter sexpartner så ofte”. Det sa gynekologen i dag. Jeg er nemlig så innihelvete lei av den soppinfeksjonen som har en tendens til å returnere på samme tidspunkt hvert år, dvs om høsten, og tenkte kanskje han hadde noen velmenende råd utover å stikke tabletter oppi skjeden. Vel og merke er det noen som liker soppsesong, men jeg skulle ønske den holdt seg unna meg.

Joda, herr gynekologen. Jeg skulle gjerne hatt litt mer fast sexpartner, jeg. Deg, for eksempel. Men nå har det seg sånn at jeg ikke er kjempeflink til å holde på menn. Eventuelt så er ikke de så veldig flinke til å holde seg til meg. Og seriously, er samfunnet virkelig så hekta på monogami at til og med soppen tar oss som ikke liker den slags? Jeg skjønner at du, kjekke gynekologen i 40-åra med trofekone og 3 unger på skrivebordet, er fornøyd med dine valg her i livet, men når ble du egentlig min moralske rådgiver? Dessuten er jeg sikker på du får kjørt deg på julebordet du også.

Det er virkelig ille nok å være singel noen ganger om man ikke i tillegg må krangle med gynekologen sin om det. La meg ha sex i fred, for det er jaggu sunt for meg.

Comments
  1. Big Dick says:

    Har selv lagt sexen på hylla etter noen hektiske år, funker på meg…..men men kanskje ikke for ei heftig dame?

  2. antigirl29 says:

    Nope. Jeg tror vi trygt kan si at det IKKE funker for meg.

  3. Big Dick says:

    Nei kanskje ikke for meg heller om jeg skal være seriøs, man trenger da som mann å få trimme loffen i blant

  4. Vibeke says:

    Jeg tok én Diflucan i uka i noen år (!), som “beskyttelse”. (Hadde kronisk sopp, etter mange infeksjoner) Er over 3 år siden jeg tok siste pille og har ikke hatt infeksjon siden heller!

    Jeg var også raus en (lang) periode og da var det greit å slippe infeksjon hver gang noen hadde pelt litt. 😉

    http://www.pfizer.no/templates/Page____1009.aspx

Leave a Reply

