You dirty woman, you

Posted: 26. October 2010 by antigirl29 in Magnhild lærer, Magnhild realitetsorienterer, Ufiltrert Magnhild

75 prosent av alle kvinner tisser i dusjen. Det viser en undersøkelse utført blant 1000 kvinner av magasinet Glamour. Blant annet. Flaks at et magasin ingen bryr seg om har klart å finne nok kvinner til å bevise det verden har forsøkt å fortelle oss ca siden Gud begynte å peke med fingern: Kvinner er noen skitne vesner.

For ikke bare er det sånn at kvinner tisser i dusjen, slik at tiss blander seg med vann som kommer ned i samme avløpsrør som tiss som blander seg med vann i toalettskålen. Nei, i tillegg så svarer 85 prosent av kvinnnene at de går med skitne klær, for svingende. Og som KK, som gjengir hver detalj i denne revolusjonerende undersøkelsen, kan fortelle, det er jo helt ufarlig å gå med skitne klær så lenge det ikke gjelder undertøy. Men halvparten oppgir også at de har gått med skittent undertøy. Og så er det de 43 prosentene som ikke pusser tenna hver kveld og den ene tredjedelen som ikke dusjer hver dag, da.  Holy macaroni.

Som singel kvinne som ofte tilbringer natten andre steder, må jeg innrømme at jeg kan stå inne for litt av hvert av dette. Jeg mener, jeg holder jo ikke lenge nok på menn til at jeg har rent undertøy og tannkost hjemme hos dem. Og dusje har jeg ikke alltid lyst til å gjøre, heller, i det jeg ser trynene og badene til disse mennene i dagslys. Det er jaggu flaks at skitne meg får lov til å bo i Norge i det hele tatt, egentlig.

Det er egentlig et unikum at menn er så glad i kvinner, så skitne som vi er. For sånn ideelt sett, så skal vi kvinner ikke lukte noe, skifte undertøy hvert femte minutt og sengetøy hver dag, vaske gulv og vegger og tak minst en gang i uken og alle klær hver dag, samt fjerne alle hår og pusse tenner mens vi vasker hender mens vi skrubber negler ca resten av tiden. Men det rekker vi jo ikke, og dermed blir vi skitne som fy. Jeg mener, hvordan gidder folk å suge oss, for eksempel, det må jo være direkte jævlig?

Det er nok bare det at alternativet er enda verre. For tenk dere hvordan dette hadde gått om f eks Alfa hadde spurt 1000 menn. Jeg tør ikke tenke på hvor mange av dem som tisser i dusjen, eller spermer i senga for den saks skyld. Men det er visstnok bare sexy, da. Litt dirty menn, liksom. Dirty kvinner, derimot, de er pariakaste og skal bekjempes av alle magasiner og reklamekampanjer i verden.

Det er hardt å være kvinne. Ikke bare skal vi jobbe dobbelt så hardt for lønn og status. Vi skal også være gullende rene mens vi gjør det.

Comments
  1. bruta says:

    Jeg har faktisk aldri tisset i dusjen,- skjønner ikke det der. Men ok, har aldri vært som flertallet heller, så da så. Husker chat for en del år tilbake. Menn: Verste som finnes, er kvinner i joggebukser. tenk så usexy! ” Jeg (og et par like onde medsøstre): “Å, jeg daffer rundt i ei slaskete, fæl joggebukse stadig vekk.”
    Så var det mannebeinet vekk, for han skulle chatte med nylonstrømper, miniskjørt, stiletthæler og lekkert undertøy 🙂 Jeg har ennå ikke skjønt hvorfor, for det var jo ingen som så hverandre (før webcam-tiden)

    Hmm, begynner å bli mye jeg ikke skjønner. Heldigvis.

  2. antigirl29 says:

    Hehe, nei, jeg stussa også litt på den tissinga. Men syns forsåvidt ikke det er noe særlig ekkelt. Til forskjell fra menn som tisser rundt doskåla rett som det er.

Leave a Reply

