På tide å forlate landet

Posted: 26. October 2010 by antigirl29 in Magnhild og kjendisene, Ufiltrert Magnhild

Det er så mange grunner til at jeg har lyst til å stikke fra Norge innimellom. Jeg mener, det er faen så kaldt akkurat nå. Sola forsvinner i alt for lange perioder ad gangen. Jeg har snart pult alt som er verdt å pule og ikke har ring på fingern. Alkohol koster faen så mye. Og alle damer skriver interiørblogg og shopper alt de kan på shabby chic-butikker mens de skryter av unga sine.

Jepp, skulle gjerne bodd et annet sted, men samtidig er jeg litt for glad i landet til at disse grunnene veier tungt nok. Men nå. Nå har jeg funnet grunnen til at jeg 14. juni setter nesa mot et bedre sted. 15. juni kommer nemlig Bon Jovi hit. Og DA. Da er det nok jævelskap på en gang. Livin on a prayer, det takler jeg bare ikke.

Noen som har forslag til hvor jeg kan være?

Comments
  1. Gleder seg til 15. juni says:

    Dra til Spania. Der er sikkert en hel del forsjellige folk du kan pule, ettersom det virker som å være en av dine store interesser. Så kan vi som gleder oss til konserten slippe å høre slikt syt om at Norge ikke er bre nok på noen måte.

    Kan vel ikke si at jeg leser mange interiørblogger, men såkalte gråblogger er neimen ikke noe noe bedre.

  2. Get a life says:

    Ta med deg de negative tankene, et album med Kurt Cobain og ta en lykkepille i lufta. Så kan du la de som synes livet er verdt å leve være i fred.

  3. Emokid says:

    Utifra desse kommentarene kan det virke som Bon Jovi fans er overraskende grumpy. Og hårsåre, noe som må være en anelse upraktisk med puddelmanke, høhøhø….

  4. G`natt says:

    Bon Jovi skal være i Oslo,- det holder at du drar nord for Sinsenkrysset.
    Eller..en tur til Malmö kan jo bli både spennende og blyheit.

  5. Marystat says:

    LOL vel du kan vel alltids reise til..ja Sverige kanskje, Bon Jovi kommer ikke dit…god tur! Selv skal JEG med GLEDE ha det gøy på Ullevaal :-).

  6. Mona says:

    Ah. Gud jeg er lei av Bon Jovi og bed of roses. Han kan få ha den jævla senga for seg selv.

Leave a Reply

