Magnus Carlsen snakker ut

Posted: 25. October 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Magnhild møter menn, Magnhild og kjendisene

Magnus Carlsen er igjen verdens beste sjakkspiller, etter en tøff periode der han var grisedårlig. Nå snakker Magnus Carlsen ut om den tøffe tida.

– Alt var svart. Ja, og så var det en del hvitt også, sier en åpenhjertig Magnus Carlsen.

– Jeg følte meg rett og slett veldig liten, sier Magnus Carlsen om den tøffe tida.

– Alt blir veldig svarthvitt i slike perioder, sier Magnus Carlsen om den tøffe tida.

– Jeg var helt sjakk matt, sier Magnus Carlsen om den tøffe tida.

– Det var dager da jeg ikke kom meg ut av pysjamasen, innrømmer Magnus Carlsen, som nå er over den tøffe tida.

– Jeg takker Liv Tyler for at jeg i denne tøffe tiden hadde en Liv, sier en åpenhjertig Magnus Carlsen.

Leave a Reply

