Ja til billigere tranebær!

Posted: 25. October 2010 by antigirl29 in Gråblogg, Magnhild møter menn

Jeg vil gjerne slå et slag for at tranebær skal bli billigere. Og for at vi stakkars urinveisutsatte kvinner skal kunne skrive av tranebærforbruket vårt på skatten. Eller få det dekka av NAV. Det at ingen har satt denne saken på dagsorden til nå, er nok et eksempel på at det er menn som styrer denne verden. Hallo?!! Våkn opp! Er dere klar over hva en liter tranebærjus koster? Skal det fortsette på denne måten må jeg slutte å ha sex. Og jeg tviler på at det er det dere ønsker!

Comments
  1. Ja dette må jo være en kampsak vi bør forenes om!!

  2. antigirl29 says:

    Ja, ikke sant. Kan noen tromme sammen et 1. mai-tog ASAP?!! Parolen er klar!

  3. Nora says:

    Du må huske å tisse etter sex, da får man ikke så lett urinveisinfeksjon 😛

  4. antigirl29 says:

    Jeg har prøvd alle kjerringråda, men urinveiene mine er fucked. Rett og slett.

Leave a Reply

