NY interiørtrend???

Posted: 23. October 2010 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer, shabby fredag, VG padler

Eh, noen ganger henger VG litt etter. Hvis de kaller opplimte bokstaver på veggene for en NY interiørtrend, føler jeg at de har gått glipp av noe vesentlig, inkludert mine shabby fredager. Det er faen så mye bokstaver på veggene i de norske hjem at de havner på biblioteket snart.

Daglig leder for Happylines.no, Vanja Kodzoman, kan videre fortelle oss at hun tror bokstavpopulariteten skyldes at vi er på vei bort fra den romantiske shabby chic-trenden mot det industrielle. Eh, nei, kan jeg fortelle. Vi er absolutt ikke på vei bort fra den trenden, og det er hundretusenvis av bokstaver i de megaromantiske megashabby hjemmene rundt omkring.

Interiørdesigner Trude Hansen fra Trude Hansen Design har visstnok bare positive ting å fortelle om denne wallstickertrenden, og sier folk vil ha bokstavene i gangen, på barnerommet og på kjøkkenet.

Jada, jeg har fått med meg det. Nå er spørsmålet om VG-oppslaget betyr at VG er lovlig seint ute eller om vi bare har sett starten på en pandemi. Jeg følger med i spenning.

Comments
  1. Alex says:

    Denne nye “trenden” har faktisk vært en trend i USA i minst 10 år! Så jeg er enig i at VG og Norge for den saks skyld henger litt etter!

  2. sissel says:

    Følelsen jeg sitter igjen med er reklame for nettbutikken som selger disse for til og med jeg som ikke har peiling på interiør har fått meg meg de veggordene for lengst.

  3. Helt utrolig.. har sett på disse veggdekorene i FLERE år! Har VG sluppet opp for nye ting å skrive om?

Leave a Reply

