En syk, syk verden

Posted: 21. October 2010 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer

I  Malmö går det noen rundt og skyter folk med utenlandsk bakgrunn med laserpistol. Det skjer bare kort tid etter et valg der Sverigedemokraterna kom til makta.

Det er grunn til å rope varsko med en gang og veldig høyt. Det burde vært grunn til det for lenge siden. For terroren nærmer seg, og det er ikke muslimer, men rasister som står bak. Og dette er den ordentlige verden, ikke Megazone.

Vi bor i en syk, syk verden. Våkn opp.

Comments
  1. Big Dick says:

    Brune krefter er på vei, eller aktive hos søta bror, tragisk.

  2. Skaperen says:

    Hvis denne gjerningsmannen er rasist – rasehater – hvorfor har han da skutt to innvandrere fra et europeisk land? Burde han da ikke heller ha skutt flere negere isteden?

  3. AndyAce83 says:

    Jeg er våken. Fortell meg nå hva vi skal gjøre?

  4. Henne says:

    Det er vel ingen som vet noe om dette gjerningsmenneske. Dette kan være en rasisitisk mann eller en rasistisk kvinne, det kan være en kvinne eller en mann fra innvandringsbakgrunn, dette kan være et psykisk sykt mennekse, dette kan være onkeln min eller naboen din, det kan være flere, dvs. copcats, derfor burde vi vente med stigmatisering.

  5. antigirl29 says:

    Ja, jøss. Jeg har heller ikke skrevet mann eller kvinne. Men seriøst: Hvis mange personer med samme bakgrunn, dvs mørkhudede med innvandringsbakgrunn i dette tilfellet, blir drept, så er det kanskje lov å gjøre noen antakelser?

  6. Enig says:

    Eller for mye innvandre? Neida- ser poenget klart, og det er ikke til å legge skjul på at man foreløpig kan konkludere med at der en med rasistiske eller innvandringsmotstander motiver som står bak, dog er ikke dette den endelige konklusjon.

  7. Loke says:

    Muslimer er STØRRE rasister enn noen “skinhead” fra Sverige noen gang kommer til å bli.

    Det her er kun KARMA. Comes around goes around.

    (Personlig så tror jeg det er ekstreme muslimer som selv står bak)

    Og det er ikke en “laserpistol” gjerningsmannen bruker. Det er en rifle MED laser sikte. Stor forskjell.

  8. antigirl29 says:

    Kjenner at jeg blir så glad inni meg for at alle er så opptatt av å forsvare denne gjerningsmannen. Det er jo virkelig han som trenger forsvar her.

  9. Fredrik says:

    Muligheten er stor for at dette er en person som er drittlei innvandringen av muslimer og annet søppel […]

    Resten av innlegget har jeg slettet grunnet sterkt rasistisk og sjikanerende innhold, inkludert oppfordring til voldshandlinger. Magnhild.

  10. Morten says:

    Noen som lar muslimene smake litt av den terroren de selv påfører andre .
    Ikke at jeg på noen måte forsvarer personen som gjør dette !!

    • antigirl29 says:

      Herregud, mener dere virkelig at det er forståelig at dette skjer? Hva slags menneskesyn har dere, egentlig?

      Har det slått noen av dere at de meningene som kommer ut av de fucka hodene deres kan være inspirasjonen til at slike ting skjer? Og har det slått noen av dere at det er mennesker vi snakker om her? Mennesker som blir skutt på?

  11. Oddmark says:

    Den forrige lasermannen fra 90-tallet viste seg å være innvandrer selv. Ikke vet jeg, men denne helgen kan kanskje svenske jenter gå på byen uten frykt for å bli voldtatt. 6000 voldtekter i Sverige så langt i år.

  12. yoyoyos says:

    Dette må være en av de få helgene innvandrere føler seg utrygge i Malmö. Ellers i året er de etnisk svenske (de få som enda bor der) eller brannvesenet og politi som er utrygge.

    Og dette startet ikke rett etter at SD ble valgt inn.

    Jeg forsvarer ikke det syke mennesket som begår udåden, men tipper det er en en svenske som rett og slett har fått nok. La oss håpe folk flest her til lands stemmer riktig til neste valg så vi slipper tilsvarende tilstander her. Ikke en trussel men en advarsel, for å sitere en kjent larviksgutt.

  13. Anonym says:

    Vi bor i en syk, syk verden. Våkn opp. Ja, er den økende kriminaliteten ute av kontroll? Hva er den bakenforliggende årsaken til kriminaliteten? Og finnes det grunnlag for å tro at mennesker en dag kommer til å få leve under virkelig fredelige og trygge forhold?
    http://www.watchtower.org/n/200802/article_01.htm
    http://www.watchtower.org/n/bh/article_09.htm

  14. AndyAce83 says:

    Jeg venter på svar. Hva skal vi gjøre?

    Skal vi:
    1) Førdømme intoleranse og rasisme nok et år. Stigmatisere alle som ikke er glad i mangfold?
    2) Redusere invandringen til Norge er mentalt klar for mer kulturell turbulens?
    3) Gjøre klarere og strengere straffer for hat-kriminalitet? Utvide har-kriminalitet til hat-yttringer også?
    4) Gå i fakkeltog igjennom Karl-Johan?
    5) Gjøre psykologiske studier på rasisme, intoleranse, nepotisme for å finne ut hva det egentlig er som trigger disse responsene?
    6) Skrive blogger hvor man skriver VÅKN OPP på slutten av hver politisk engarsjerte innlegg?
    7) Spontant organisere en lynsjmob i Malmö og leite etter denne mannen og gi han litt vigilanty justice?
    8) Stemme Frp?
    9) Stemme SV?
    10) La være å stemme?

    Og ja… Jeg ville ha forsvart denne mannen fordi vi har med et sykt menneske å gjøre her. Om dette er rasistisk motivert vet jeg ikke, men jeg vet at han er usikker på hva han holder på med. Ingen skyter 10-15 stykker på kloshold og bommer på alle utenom 1 uten å ha kveiler for hva man holder på med.

  15. A says:

    “Jeg venter på svar. Hva skal vi gjøre? ” Du kan forberede deg til å bo i en fredelig ny verden.
    http://www.watchtower.org/n/t15/article_01.htm

    • AndyAce83 says:

      Jehovas vitner?

      OK, så løsningen på alle verdens problemer er å vente på dommedag? For å være ærlig tror jeg ikke målet er å ødlegge verden men å prøve å redde den. Det kan hende Jehovas vitner har rett, men jeg føler at de gjør ikke stort for å forbedre ting. Hvis vi er i ende tider er det fortsatt valg vi må gjøre og jeg tror ikke lese biblen ved hjelp av fotnoter hjelper, uansett om fotnotene kommer fra Einar Gelius eller fra noen fremmede mennesker på et kontor i USA.

      Med all respekt for din tro, selvfølgelig:)

      • A says:

        Jorden blir ikke ødelagt, tvert imot. Det er vel ingen som er bedre organisert for hjelpearbeid enn Jehovas Vitner. Derfor er vi raskt ute når katastrofer inntreffer uansett hvor i verden det er. Vi tilbyr også hjelp til enkeltpersoner uansett hvilken etnisitet eller religion dei tilhører. At noen har fordommer mot oss får så være. Slik er det jo med alt.

  16. toby jaco says:

    Jeg forstår godt at dette skjer. I grunn merkelig at vi ikke har hatt mer av det.
    Men det vil komme mer. Framtidens Europa er borgerkrig. Og den vil bli blodig.
    Muslims og vestlig kultir er ikke forenelig. Det som er det merkelige, er at politikerne ikke har forstått dette. De fortsetter sitt assimilerings prosjekt ufortørnet.
    Husk hvem som har konstruert dette prosjektet når du står med et blodig gevær og skyter muslimer for å forsvare din familie. Dette scenariet vil komme. Også til Norge. Sann mine ord…

  17. cristian says:

    Saft suse, klikket på en av watchtower lenkene “A” la ut.
    hø hø, Jehovas vitner er visst skikkelig hjernevaska likevel og ikke bare litt. De folka der har ikke akkurat brukt Biotex, der går det i ei heksegryte av svovelsyre, lut, plumbo og plutonium, og noen bibelvers som krydder.

    Jo flere som lar seg “døpe” i heksegryta jo feitere blir kontoene til direktørene i sekten.
    Litt av noen smartinger. Det er en syk syk verden.
    Jeg vet ikke hva som er verst, Jehovas vitner, voldelige muslimer eller lasermannen.
    Må nesten lure på om Lasermannen er en muslimsk Jehovas vitne som drakk vaskevannet.

    Men kjære SUPERSNUPPA, du kan ikke bare fortelle meg at jeg må våkne opp. Du må jo også fortelle meg hvordan jeg skal våkne og hva jeg skal gjøre når jeg er våken.
    Men jeg liker stilen din SCHNUPPA. Så meget at jeg ville like demses bekendtskap. Selv bruker jeg en diger tweed sixpence og røker diger sigar.
    Nei SNUPPEDUPPEN, nå skal jeg mekke videre på tidsmaskinen min. Når den er ferdig vil jeg fri til deg og hvis du sier ja, inviterer jeg deg med på en tur med Titanic i 1912.
    Husk å ta med portvin.

    “When women go wrong, men go right after them.”
    “You know, you haven’t stopped talking since I came here? You must have been vaccinated with a phonograph needle.”

Leave a Reply

