For guds og Gagas skyld

Posted: 19. October 2010 by antigirl29 in Magnhild realitetsorienterer

Ok, utifra siste dagers tabloidoppslag, skulle man faen tro at nordmenn aldri har sett en kjendis før. Kan hende Lady Gaga er ei kul dame, altså, men seriøst? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt hun er i Oslo, hvorvidt hun kommer inn på Mono og hvorvidt stakkars, forskrudde tenåringer står fem timer i kø for å få prata med henne.

Skjer det virkelig ikke mer interessante ting her i verden enn at en blondie som må ty til kjøtt for å bli særere enn særest? Selv har jeg aldri hørt henne synge en tone, og merker at jeg ikke har noe behov for det heller, men kan ikke avisene være så snille og begrense seg til å anmelde konsertene til de som besøker oss? Og hvis de først skal bevise sine paparazzievner, kan de ikke holde seg til David Lynch, som tross alt har gjort en del større ting og har en del mer å melde?

Please, a, for Guds og Gagas skyld – la henne henge på Mono i fred og finn noe annet å skrive om.

Comments
  1. hadde akuratt samme reaksjon som deg da jeg så hva som var på forsiden av vg dag nr.2 Er til å grine av.

    Legalize Cannabis btw.

Leave a Reply

