Om mus og menn

Posted: 16. October 2010 by antigirl29 in rosamagnhild, superkvinner

Det er så jævla typisk, det skjer alltid, og det skjedde i går: De gangene jeg er på mitt mest uflidde, det er da jeg treffer en bra mann.

Jeg hadde ikke tenkt meg ut på byen. Men sånn er det jo med singel-Magnhild at det er ikke mye som holder meg igjen der hjemme bort sett fra Beat for Beat, Jon Almaas og Skavelen, og seriøst, det er ikke mye. Så. Når folk ringer og ber meg bli med ut på byen, så er jeg ikke vanskelig å be. Og det er jo ikke noe problem. Bort sett fra at i går var jeg ikke spesielt forberedt og venninna mi ringte lovlig sent. Ungen må i seng og mannen må roes ned og alt det der, vet dere.

Dermed var det å kaste på seg noe sminke og kline på seg lovlig mye eyeliner og satse på bedhair. Og si til seg selv at mann, det måtte det ikke bli, for bikinilinje og legger så ut som et lite helvete. Og da mener jeg et lite helvete. Jeg har sikkert ikke fjerna legghår på flere uker, og brazilian begynner å bli et fremmedord. Jeg har til og med masse hår på låra. Fy jungelfaen.

Men mann ble det selvfølgelig. Så grundig også. Verdens deiligste, smarteste mann som jeg ikke klarte å holde meg unna på noe som helst vis. Jeg hadde virkelig en heftig plan om å forlate han ved døra, men det gikk selvfølgelig ikke i det jeg var på mitt mest innbitte pulestadie. Faktisk så loco at jeg ikke tenkte på alle de håra. Før det var litt for sent.

Mannen, derimot, han sa ikkeno. Så derfor burde selvfølgelig ikke jeg sagt no heller, men den gang ei. -Sorry, sa jeg neste morra. -Sorry at jeg ikke har barbert leggene og alt det der. Det var jo ikke helt planlagt dette -Å nei, sa han. -Har du ikke det? Nei, det har du ikke, nei, haha..og ikke låra heller..hahaha. Og dermed var jeg kjapp til å kle på meg. Og angre meg noe helt sinnsykt på at jeg overhode hadde åpna kjeften. Jeg turte ikke spørre om nummeret en gang, så flau var jeg.

For det er vel egentlig sånn med menn og mus. At så lenge du ikke gjør dem oppmerksom på noe annet, så bryr dem seg ikke om noe annet. Note to self til neste gang: Shut up and enjoy.

Leave a Reply

