Nå skal man HA rumpe???

Posted: 14. October 2010 by antigirl29 in Gråblogg, superkvinner

OK, så her har jeg brukt halve mitt voksne liv til å trene av meg rumpe, mage og det som verre er. Bare for å få slengt i trynet at nå er det stor rumpe og såkalt kvinnelige former som gjelder?

Det er ikke det, altså jeg er enig i at Minka Kelly og Christina Hendricks er sexy kvinner. Superflotte er de, og en sunn trend er det. Men det er faen meg urettferdig for oss som ikke har mulighet til å se sånn ut. For oss som har slitt livet av oss for å følge fjorårets trend, liksom.

Hva er moralen? Kanskje trene mindre og være mer fornøyd? Eller at Hollywood må skjerpe seg. Sånn på generell basis.

Comments
  1. Bo says:

    Moralen er kanskje at man skal være seg selv og ikke følge moter?

  2. Kanskje moralen er; ikke følg trender!
    Forøvrig har jeg alltid likt jenter/damer med former og store rumper.

  3. motorpotet says:

    Du har gjort helt riktig. Du skal ikke ha rumpe. Vel, du kan ha litt stor rumpe hvis du har giga-pupper fra naturen av – men dette går vel av moten snart tenker jeg.

  4. antigirl29 says:

    Takk, motorpoet.

    Trøsten er at dette burde være et skudd for bauen for VGs vektklubb. Når begynte avisene å ta seg av vekta vår, liksom?

  5. berganshater says:

    Hvem vil ha den uniformerte bergansjakkebekledde kvinne? 🙂
    Selv har jeg funnet min kvinne, som er utenfor det a4-bilde som vg.no/db.no skriver om (selvsagt etter alle andre har skrevet det).

    Nei, gi meg den kvinne som tør å være annerledes, og nyter det! (vel og merke for sent nå, men det er jo lov å titte:). Rompa kommer til sin rett når man bøyer seg. Om man da sier “oooooooooh yes”, da er den toppkarakter.

  6. less is more ;) says:

    Små faste rumper er nok det de fleste menn drømmer om, men 10-15% av mine venner synes også store rumper er ok. Alle har forskjellig smak, og alle vektlegger ting forskjellig. For noen er utseendet viktigst, for andre vil personlighet veie tyngre enn alt annet. Som regel tror jeg man ender opp med en mellomting, og bør være fornøyd med det.

    Less is more, og kvalitet foran kvantitet er to uttrykk som passer godt for kvinnekroppen. Jeg kunne kanskje godtatt litt ekstra rumpe dersom den var skikkelig fast, altså godt trent, men det er ikke akkurat noe man opplever for ofte….

    Problemet nr 1 for menn er dette: Dersom du sier høyt til en kvinne at du liker slanke, smale kropper er du plutselig en gris, MEN dersom du sier til en kvinne at du liker former (noe de fleste kvinner feilaktig tror betyr feit) er du plutselig en helt. Se bare hvor mye debatt det har blitt rundt fedme utspillet til Kari, det er klin umulig å si noe negativt om overvektige uten å bli hengt ut offentlig…

  7. Erik says:

    Rompe kan være greit, men det hjelper lite dersom du har en dertil personlighet 🙂

Leave a Reply

