Enda en person snakker ut om å gråte på tv

Posted: 11. October 2010 by antigirl29 in antimagnhild, Bare lysegrå, Magnhild realitetsorienterer, Magnhild synser, VG padler

Det er bare en ting som er verre enn alle folka som kommer på tv, og som begynner å fortelle VG og Se og Hør om vanvittig tøft de har hatt det før. Det som er verre er altså folka som snakker ut om at de har grått på tv. Spar meg. Jeg er lettrørt og holder meg derfor unna tv. Det henger selvfølgelig også sammen med at jeg ikke har en særlig velutvikla trang til å vise fram X-Faktoren min eller til å date en bonde. Oppfordrer alle andre med evne til å drite seg ut å holde seg hjemme. Uten et kamera som filmer dem. Og oppfordrer VG til ikke å skrive om dem som måtte bli litt lettrørte. Det er nemlig så jævla uinteressant.

Takk.

Leave a Reply

