Hva med oss single?

Posted: 9. October 2010 by antigirl29 in Gråblogg, Magnhild møter menn, Magnhild realitetsorienterer, Magnhild synser

Den nye treningstrenden er å motivere partneren til å trene. Så slipper du å få en udigg partner som er mye mindre strøken enn deg selv. Hva skal vi single gjøre? Bli feite og udigge og aldri få oss noe som helst? Eller betale 900 kroner timen for at en fyr som heter Fred Johnny eller noe skal stå ved siden av deg og rope: Kom igjen, Magnhild!?

Jeg foreslår en sak om hvordan min deilige nabo skal motivere  meg til å trene, slik at vi begge to blir like kledelig deilige og ender opp med å få skikkelig lyst på hverandre, gifte oss og kjøpe en litt større leilighet sammen, slik at jeg slipper å klikke her inne i mitt mikroskopiske hjem.

Takk.

Leave a Reply

