Et valg mellom to onder

Posted: 8. October 2010 by antigirl29 in Kjendiser, klær skaper mye rart, Magnhild er eksklusiv, Magnhild møter menn, Magnhild og kjendisene, Magnhild synser

Petter Stordalen og Rimi-Hagen har starta spa, men er uenige om antrekket.  Rimi-Hagen vil at folk skal gå nakne, fordi man får så mye sopp av å gå med store badebukser. Han vil derfor tilby lendekleder til kundene heller.

For meg blir dette et valg mellom to onder. Enten kan jeg bade med underlivssoppen til Rimi-Hagen eller så kan jeg bade sammen med Rimi-Hagen i et lendeklede. Tror jeg holder meg hjemme.

Comments
  1. ludde says:

    Hva er det Stordalen vil skjule? Eller er det rett og slett slik at han hat lite å skjule, og av den grunn foretrekker badebukse?

  2. Blush says:

    Men det skal Hagen ha; han later ikke som han er folkelig…

    Men skal jeg velge mellom en påkledd Stordalen eller en naken Hagen ved siden av meg i badekulpen, er det enkelt…

Leave a Reply

