Gruvearbeiderne – the movie

Posted: 7. October 2010 by antigirl29 in Magnhild er eksklusiv

Neste uke kan det hende gruvearbeiderne i Chile kommer ut i verden. Jeg lurer fryktelig på følgende:

  • Hva har skjedd nede i gruva som vi ikke har fått med oss? Hvor stort sosialt eksperiment har dette egentlig vært?
  • Hvem klarer å grabbe til seg flest gruvearbeidere til forsida av avisa si/magasinet sitt?
  • Hvor kule er de solbrillene?
  • Hvem klarer å komme seg inn i kapselen først? Jeg mener, hvis det tar 24 timer å få alle ut, må det vel bli en real catfight om plassene?
  • Hvem har ikke klart å slanke seg så mye at de får plass inni kapselen? Hva skjer med dem?
  • Hva skjer når den ene gruvearbeideren finner ut at han IKKE er pappa til den nyfødte babyen?
  • Når kommer gruvearbeiderne – the movie? Er rettighetene solgt allerede? Blir det i 3D?

Dette er jaggu mer spennende enn Poirot!

Comments
  1. samantha says:

    Du kan jo fortsette a lure, du. Personlig ønsker jeg dem velkommen opp i lyset. Det har neppe vært noen trivelig opplevelse.

  2. antigirl29 says:

    Eh, jeg ønsker dem SELVFØLGELIG også velkommen opp. Jeg bare ser for meg det sirkuset som setter i gang i det den første stikker huet opp av jorda. Det kommer til å holde på i flere år.

  3. Paula says:

    Serriøst ? er ”hvor kule er solbrillene” noe du faktisk lurer på ? Nå har 33 menn sitter unner jorden i 65 dager og noe du lurer på er hvor kule er solbrillene ? shake my head.
    Og anngående om den som får dra først ? De vet at alle kommer opp så hvorfor ville de krangle om å komme opp først ?

    Noe av det du lurer på er bare tragiskt og unødvendige spørsmål , jeg som chilener syntes det bare er urespektløst.

    • Lisa says:

      Hei Paula, kanskje du skulle slått opp definisjonen av “ironi” eller kanskje “humor” i ordboka? Og ikke vær så innmari hårsår, jeg er sikker på at de stakkars gruvearbeiderne som sitter innesperra etterhvert har utvikla en kølsvart (pun intended!) humor, med masse sjølvironi. Det er faktisk godt dokumentert at dette er en nødvendig overlevelsesstrategi for mennesker i ekstreme situasjoner. Gleder meg til filmen, det blir nok en ekte “rysare”:-)

  4. M says:

    Sorry, klarer ikke å dy meg… “Paula”: Urespektløst er det samme som å skrive respektfullt…:p

    Er helt enig, det kommer til å bli et sirkus rundt dette! Men supert at de værtfall har klart å bore seg frem til gruvearbeiderne. Da er det i det minste lys i enden av tunellen… (no pun intended!)

  5. antigirl29 says:

    Det er det! Bra de har solbriller!

Leave a Reply

