En sensasjonell idrettsutøver

Posted: 3. October 2010 by antigirl29 in Gråblogg

Thor Hushovd vant VM i sykling i Australia i natt. Det er visst en av tidenes største idrettsprestasjoner.

Personlig synes jeg at det mest sensasjonelle med Thor Hushovd er hvor ufattelig kjip han er. I VM i kjedelig idrettsutøver ville han vunnet. Garantert. Om ikke han der sykt arrogante tyske skiløperen som jeg ikke husker hva heter, gjør comeback. Eller, jeg tar det tilbake; han er for arrogant til å være kjedelig.

Jeg hadde dødd hvis jeg måtte sitte og prate med Thor Hushovd en hel kveld.

– Hva jobber du med?

– Sykling.

– Hva gjør du på fritida?

– Sykler.

– Hva har du i stua?

– Sykler.

– Hva drømmer du om?

– Sykler.

Husk at fyren snakker i et monotont stemmeleie, uten å smile. (Altså, så at han smilte etter seieren. Holdt på å dø av sjokk.) Med tidenes kjipeste dialekt. Åh, herregud, får sosial angst av tanken.

Men gratulerer med VM-seieren. Regner med du feirer med å sykle deg en tur.

Comments
  1. hi!This was a really admirable blog!
    I come from itlay, I was luck to search your Topics in google
    Also I obtain a lot in your blog really thanks very much i will come later

Leave a Reply

