Ingen bryr seg om KrF?

Posted: 2. October 2010 by antigirl29 in VG padler

Altså, nå når jeg plutselig begynte å bry meg om KrF, må jeg bare innse at jeg er mutters alene om det. Etter at KrF-leder Dagfinn Høybråten trakk seg for et par timer siden, skulle man tror det f eks interesserte landets største avis, men nei. VG har valgt å fjerne saken fullstendig fra forsiden sin. Til fordel for ei død småbarnsmor.

Jeg er litt i tvil om hva dette betyr, men jeg ser for meg følgende to alternativ:

  1. VG mener ikke småbarnsmødre og Høybråten kan være på samme side
  2. Det er ingen i verden som bryr seg om Høybråten

Uansett: Jeg syns Knut Arild Hareide er søt på TV 2-nyhetene akkurat nå. FTW!

Comments
  1. Big Dick says:

    Vg setter den hovedsaken som folk flest vil lese, og KrF leder avgang er ikke den mest sexy saken…..

  2. apekatt says:

    Hvordan kan dette relateres til drap da?

  3. Anonymous says:

    Forpæsta idiot som linlker sin blogg til denne saken…

  4. klax says:

    Han har ikke trukket seg helt ut ennå da..han tar ikke gjenvalg i 2013 eller hva det stod et sted. Krf gir jeg blanke i, og Dagfinn liker jeg ikke, men han skal ikke alene ha skylden for Krfs nedtur, for den begynte under Bondevikregjeringen, den. Og nedturen fikk så god fart at det ikke har vært mulig for en mørkemann å få partiet oppover igjen. Nå ser det ut som både Dagrun Eriksen og Hareide sikler på jobben….zzzzzzzz

    Ikke kjøp Findus sine nye grønnsakblandinger om du får et sunnhetsattack..ihvertfall ikke den med kikerter, spinat og mild karrismak..fytti for noe elendige greier….jeg sluttet spisingen her *skuffet* Sånn går det når man prøver ta noe lettvint innimellom. Bedre å lage selv fra bunnen av.

  5. Kjell says:

    Utrolig smakløst å bruke en slik tragisk sak mot sin egen agenda….
    Synes bloggere som gjør dette bør holde seg borte fra tastaturet!

  6. Kim S says:

    Fantastisk, og typisk norsk egosentrisme. Synd at stupiditet ikke er ulovlig, så vi i det minste hadde sluppet og lese vissvass som denne bloggen her, er vel ingen nyhet uansett at ingen bryr seg om nissene i KrF, fått med deg de siste meningsmålingene? Eller er navlen for spennende pr dags dato?

  7. Jonas Blom says:

    Registrerer (muligens) tanken mellom linjene men kjenner virkemidlene krøller seg verre en tanken på fjelltursokker smurt på loff gjennomsvettet i rævsprekken på en matforgiftet Michael Moore toppet med mormors siste mens utflod etter en technoaften på syre og barberte gutter…

  8. J.Bjøring says:

    Selv om en dødsulykke er en tragisk sak, så er det en viktigere nyhet at Høybråten trekker seg som leder i KRF fra 2013.

  9. antigirl29 says:

    Exactly, J.Bjøring, det var bra du summerte opp for de som må ha ting inn med teskje lenger opp her. Jeg bruker ikke en dødsulykke for egen PR, jeg syns det er interessant at VG fjerna saken om KrF totalt til fordel for denne. Men jaja, dere som ikke syns det er interessant, trenger jo absolutt ikke å lese. Det er nok av andre blogger her i verden.

Leave a Reply

