Hva driver gode kristne med?

Posted: 29. September 2010 by antigirl29 in Magnhild lærer, VG padler

Ser at drapsmistenkt og drept på Jessheim var gode kristne nordmenn. Så slipper muslimene å få skylda denne gangen, bless them.

Samtidig: Jeg lurer fortsatt på hva som motiverer slike familiedrap. Har vært en del av demde siste åra. Hva skjer i huet på folk? Og hva er greia med medienes dekning av det hele? Nå er vi inne i tragedien og mysteriet med de gode kristne. Forrige gang var det hele bortforklart med bakgrunn fra gerilja og nærmest forventet. Er det sånn? Ikke i mine øyne.

Comments
  1. Liv says:

    Ja bare bless dem du. Daniel var en igjennom god mann. En god kristen som viste sin kristendom
    i alt han sa og gjorde. Jeg lærte å bli glad i denne mannen igjennom hans forkynnelse. Han døpte meg i Jordan for mange år siden. Han snakket alltid vennlig om sin familie. Jeg har ikke sett han på mange år, men fulgt med i avisene om han.
    At han ble angrepet av på den måten er bare trist. Hva som har hendt i familien vet jeg ikke,
    men ikke noe overrasker når “angrep” av denne sort hender. Vi som likte Daniel må være glad for at han nå er hjemme hos Jesus, jeg velger å tro at han allerede der han bor har tilgitt sin sønn, og at også han kan følge etter sin far når hans tid er omme.

  2. antigirl29 says:

    Det var han sikkert. Jeg kjenner ikke til verken Daniel eller sønnen hans og er ikke ute etter å dømme dem for noen ting som helst.

    Jeg er imidlertid ute etter å dømme mediedekningen av slike saker. Og undrer på hva som egentlig skjer.

  3. pape says:

    Husk at dette en et kriminelt dynasti forkledd som en menighet. DN har skrevet flere artikler om den tvilsomme gesjeften Evangelisenteret.

  4. Øivind says:

    Hva driver gode kristne med spør du?
    Hva får mennsesker til å gjøre slikt, tenker jeg?
    Enten de er gode:
    -kristne
    -muslimer
    -sosialister
    -kapitalister
    -mosjonister
    -politikkere
    -foreldre
    -sønner
    -arbeidere
    -idealister
    -humanetikere

    You name it!!

    Så barnslig å henge ut en gruppe mennesker fordi en forvirret mann gjør så syke saker.

  5. antigirl29 says:

    Nettopp, det har vel vært poenget mitt ca hele tiden. Muslimer henges jo ofte ut på tilsvarende vis, så overskriften min var ment rimelig sarkastisk.

  6. Big Dick says:

    Ja man kan da ikke hevde at ikke syndefullheita er tilstedeværende også i pastorale kretser og miljø. Harde i klypa der også, men en trist sak…

Leave a Reply

