Arne Treholts ekskone snakker ut

Posted: 24. September 2010 by antigirl29 in Bare lysegrå, Kjendisene snakker ut, Magnhild og kjendisene, superkvinner

I dag bestemte gjenopptagelseskommisjonen seg for å gjenoppta behandlinga av Arne Treholts begjæring om gjenopptagelse av saken sin. Det var ikke uventa. Det som var desto mer uventa, var at Arne Treholts ekskone, Kari Storækre, endelig skulle snakke igjen. Dama var en gjenganger i norske ukeblader på 80-tallet, der hun stadig vekk snakket ut om ting. I dag skulle hun bryte tausheten, ifølge Dagbladet. Vel, den store avsløringen er som følger: – Vi feiret ikke 17. mai på Slottsplassen i 1983, vi var på Høvik. Hm. Det var ganske ville avsløringer, Dagbladet.

De neste dagene følger flere saker i Dagbladet der Arne Treholts ekskone snakker ut.

Lørdag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – Vi var ikke med på potetløp 17. mai 1983, vi var med på sekkeløp.

Søndag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – Jeg spilte ikke altsaxofon, jeg spilte klarinett i 17. mai-toget i 1983.

Mandag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – Jeg spiste ikke tre is på 17. mai 1983 , jeg spiste bare en.

Tirsdag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – Jeg fikk ikke gnagsår på høyre fot 17. mai 1983, det var på venstre fot.

Onsdag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – Vi sang ikke alle versene av Ja vi elsker 17. mai 1983, vi sang bare de to første og det siste.

Torsdag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – Det var ikke 15 grader i skyggen 17. mai 1983, det var 17.

Fredag: Arne Treholts ekskone snakker ut: – 17. mai 1983 var ikke 18. mai, det var 17. mai.

Løp og kjøp Dagbladet, folkens!

Comments
  1. Liv-Hanne says:

    Hun skulle rett og slett startet en blogg!

  2. Rolf says:

    Det var det samme da jeg snakket med broren til Henry Rinnan. Jeg hadde lest boken om Henry Rinnan og like etterpå traff jeg broren og jeg hadde boken i friskt minne.Vi snakker frem og tilbake og jeg forteller at jeg hadde lest boken om hans bror. Det er bare jug alt som står der sa han. Så spør jeg, kan du si hva som ikke er sant i den boka. Det eneste han kunne si var at da Henry Rinnan ble drept av myndigheten så hadde han ridestøvler på det står i boka sier han, Og det er bare løgn, Han hadde vanlige sko på,sa han………

  3. samantha says:

    Et virkelig scoop, dette her. Dagblad-style! Er det noe rart at denne avisa mister stadig flere lesere?

Leave a Reply

