Giveaway onsdag: Et stk ansatt

Posted: 22. September 2010 by antigirl29 in Giveaway onsdag

Det er onsdag og tid for giveaway. Som den ikke så veldig fornøyde mellomlederen jeg er, passer det meg perfekt å gi bort følgende:

Et stk ansatt. Fin figur og korte skjørt. Liker å spørre om alt hun skal gjøre. Ca alt. Ca hele tiden. Typiske utsagn for henne er “Hvordan gjør jeg dette?”, “Hva syns du om dette?” og “Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg skal gjøre det”. Typiske aktiviteter for henne er å henge ved kaffeautomaten eller på kontoret mitt eller på kontoret til en hvilken som helst annen som er mer opptatt enn henne, og legge ut om totalt uinteressante ting. Lenge. Liker lange lunsjer og sene morgener. Har nettopp sagt opp fordi hun ikke akkurat hadde drømmejobben. Næh.

Syns du dette høres fint ut? Legg inn en melding under her om hvorfor nettopp DU fortjener henne. Plutselig kommer hun på døren din helt uten forvarsel.

Leave a Reply

