An angel at my table

Posted: 15. September 2010 by antigirl29 in Magnhild er eksklusiv, Magnhild og kjendisene, superkvinner

Märtha fortsetter å ha det gøy. Her er noen interessante observasjoner siden sist:

  • Engleskolen VET forskjell på døde og engler. Det er jo impressive når det er en engleskole. Å, jeg håper jeg ender opp som død og ikke engel. Jeg har tross alt lest Knausgård, og liker ikke måker.
  • Journalistene spør Märtha spørsmål på bakgrunn av min blogg. Det vil si: Har Märtha tatt kontakt med gamle familiemedlemmer? Märtha ler det vekk for å dekke over, men vi som er her inne, vet jo mye bedre.
  • Kronprisen er ute og forsvarer søsteren sin. Han er jo tross alt glad for at noen følger opp den glemte slekta. Jeg syns han er en fin mann.

Stå på, Märtha.

Comments
  1. NN says:

    Om døde og levende”
    “Jesus vakte Lasarus fra “de døde”
    (Etter en dyp samtale med han ble han “levende”)
    I dette tilfellet overbevist om att Jesus hadde rett…
    Forstå eller vær “død”…

  2. Mr.x says:

    herregud!Dette er nesten litt flaut!
    Denne “overfladiske kjærringa” som faktisk er en del av monarkiet! ( noe jeg er imot )
    Driver og reklamerer for hekse magi & magiske døde folk!
    VET DU HVA?! HVIS HUN VIRKELIG HADDE SNAKKET MED DØDE FOLK
    HADDE DE ALDRIG GÅTT RUNDT HUN! DE HAR VEL DA SIKKERT MYE MERE
    VIKTIGE TING OG GJØRE SOM ” SE SIN EGEN GRAV ” EN OG SNAKKE MED
    EN PATETISK PARANOID KVINNE SOM FAKTISK KALLER SEG EN “PRINSESSE”
    Når jeg dør skal jeg faen meg holde meg langt unna hun!
    den satanististen er psykisk påvirket av ARI BEHN!
    og ikke få meg til og snakke om ARI!!!
    Den idioten som drar til paris for og skrive bok!
    siden det ville gi han mere inspirasjon!

    Nei til MONARKIET!
    JA TIL EN NORSK PRESIDENT!

  3. NN says:

    Ja vist man tar bildet (qoute bibelen): Jeg kan rive templet og bygge det opp igjen på 3 dager, bokstavelig, så sier jeg bare give me a F Bulldozer 😉 And Churches be aware LO

  4. 7891 says:

    Alle kan snakke med de døde, det er jo ikke noe problem. Men de svarer imidlertid ikke …

Leave a Reply

