I dag har jeg fått brev fra Vendela Kirsebom

Posted: 9. September 2010 by antigirl29 in Magnhild og kjendisene
Tags: , , ,

Hun ville gjerne dele en hemmelighet med meg.

Skjønner det, altså, nå som jeg er blogger og greier. Men jeg må bare si at jeg ikke vil ha hennes rynkekrem SilverDay. For jeg har ikke rynker, nemlig. Og da spiller det ingen trille om hun har prøvd og er fornøyd. Eller om jeg får et signert bilde av Vendela der det står “Hei Magnhild Antigirl. Håper du vil prøve min nye ansiktskrem. Hilsen Vendela”. Nå vet jeg jo at hun har rynker også, siden hun trenger den kremen.

Jeg driter forsåvidt også i om Bjørg, 60 år, fra Frekhaug var fornøyd med kremen. Jeg identifiserer meg ikke med henne.

Det ble nok en kirsebom det der, Vendela. Men du skal ha for forsøket.

Leave a Reply

