Nederst i likkista

Posted: 9. September 2010 by antigirl29 in Magnhild hater, Trykt og utrykt, VG padler

I serien media prøver å finne noen som er uenige i noe, har VG gravd nederst i likkista og funnet en fyr som en gang jobba i NRK, en gang jobba i TV2, en gang jobba i P4, en gang i TV Norge osv, og fått han til å refse et nytt sexprogram på NRK.

Folkens, viktig melding, lytt på radio: Per Ståle Lønning refser NRK sitt nye sexprogram. Ja, selveste Per Ståle. Hadde det ikke vært for denne saken ville jeg ikke husket på at han lever. Denne refsen svir nok kraftig på pungen for NRK.

Comments
  1. Søppel says:

    Jeg vil leve i en verden hvor det ikke er behov for dette programmet, det er ingen som vil se det. Jeg vil leve i en verden med intelligente skapninger som tenker. Desverre er jeg på jorden, omgitt av siklende beist. Have spacesuit – Will travel. Please take me away from this hellhole, these idiots are driving me crazy, help!

  2. antigirl29 says:

    Haha, “have spacesuit-will travel” er mitt nye valgspråk!

Leave a Reply

