Giveaway

Posted: 8. September 2010 by antigirl29 in antimagnhild, rosamagnhild

Har satt opp et nydelig lite stilleben på kontoret. Elsker den hvite bakgrunnen og den fine kontrasten mellom den røde chilisausen, den brune soyasausen og de nusselige små blå pakkene med kaffefløte. Elsker også den hvite skjeen. Det er nok fordi jeg elsker alt det hvite og fordi en snømann er min venn.

Har lyst til å gi bort noe til dere, kjære lesere! Så trofaste og søte som dere er. Denne gangen har jeg to pakker kaffefløte jeg gjerne vil gi bort (de nusselige blå på bildet). Send meg din begrunnelse på hvorfor nettopp du skal få dem og bli med i trekninga.

Comments
  1. Jeg bare _DIGGER_ denne bloggen!!!! 😀
    🙂

  2. antigirl29 says:

    Giveawayen er dessverre avlyst pga sur fløte. Bedre lykke denne uka.

Leave a Reply

