Eksklusivt hos Antibloggeren: Her er Slottets gaveliste

Posted: 8. September 2010 by antigirl29 in Kjendiser, Magnhild er eksklusiv, VG padler

Det har vært mye snakk om at Slottet ikke vil offentliggjøre hvilke gaver de har mottatt det siste året. Jeg skjønner at folk er nysgjerrige. Derfor har jeg tatt en telefon til mine kontakter i Henrik Ibsens gate og spurt om de ikke jeg kan offentliggjøre gavelisten bare jeg. Jeg har jo ikke så mange lesere som VG, så det blir i hvert fall litt konfidensielt. Og jeg gir samtidig leserne mine eksklusiv lesning, noe VG sier er lurt.

Vel, vel. Jeg fikk listen, og det var jaggu mye skal jeg si dere. Det går jo ikke an å offentliggjøre alt det, da blir bloggen min full av nips! Men her er noen utdrag, bare så dere skal vite hva det dreier seg om:

  • Weekendopphold i indre Troms
  • Festmarsj komponert til Kronprinsparet av Alexander Rybak
  • Dobbel boblejakke, passer hele Kronprinsparet.
  • Syv hundre klovnemalerier av ukjent Oslo-kunstner
  • Stor hest fra rik mann i skalkeskjul
  • Femten kilo fåreost fra gårdmeieri i Sunnfjord
  • Nitten hundre tegninger fra landets barneskoler
  • Spesialdesignet langeleik fra Landskappleiken 2007
  • Servise fra Royal Copenhagen med gullengler på
  • Stor glassmoske med lys fra det tyrkiske folk
  • Egen, kjempestor fjelltopp med inngravert navn i Himalaya fra Mao
  • Opplagsverket “World Peace” i 1671 bind fra Barack Obama
  • Fair Trade kaffe fra Bono

Hvem er det som skulle ønske at de fikk dette i stedet? Jeg mener hvem i helvete vil ha dobbel boblejakke og fåreost? Jeg kan ikke en gang tenke meg hva for noe kjipt Navarsete har fått.

Comments
  1. arcticaider says:

    Er det ingen gaver i fra Columbia,eller Bolivia?

  2. antigirl29 says:

    Kjærlighetsponcho for to fra Bolivia

  3. antigirl29 says:

    Jeg tar selvkritikk for å ha glemt de 1700 kjærlighetsvottene som kom i posten i august 2001, til kronprinsparets bryllup.

  4. Barte-Marte says:

    Hahahahahaha… 1900000000 barnetegninger er jo veldig hyggelig da;)

Leave a Reply

