Våre beste menn? Kveldens spillerbørs

Posted: 7. September 2010 by antigirl29 in Kjendiser, Magnhild møter menn, Magnhild og kjendisene, Magnhild synser, Magnhilds funn

Jeg har sett en hel landskamp i fotball og liker noe av det jeg har sett. Fire spillere utmerka seg positivt, tre spillere gjorde seg bemerka på en negativ måte. Les min spillerbørs


Brede Hangeland får terningkast 6. The Captain er en nydelig 195 cm høy rogalending, som dessverre gifta seg med kjæresten fra videregående i fjor sommer. Selv er jeg ekstremt bitter over at jeg ikke gikk på videregående i Rogaland og dermed ikke ble gift med han. Etter å ha sett Brede Hangeland spille fotball har jeg funnet ut at jeg liker fotball, Rogaland og Hangeland.

John Carew må være en av få norske menn som kler joggedressen bedre enn de private klærne sine. Privat er jo fyren helt fullstendig overlessa med tatoveringer, smykker og annet jåleri. Men kledd i ei svett fotballtrøye og med et par kledelige lårmuskler lett synlig under shortsen, må jeg innrømme at han er relativt spiselig. Faktisk rimelig fantastisk. Og at han ofra kneet for fedrelandet kvalifiserer kanskje ikke til Nobelpris, men du kan godt få en klem. Selv om du vel er typen for et sjyss.

Moa er nok litt for ung for meg, og dessuten har han flytta til Tyskland og jeg gidder ikke å ha et avstandsforhold Tyskland-Tøyengata. Men han har et fint smil og en kropp som absolutt kler et par trange dongeribukser. For ikke å glemme ei svett fotballtrøye. Og et lite håndkle på vei fra dusjen til kjøkkenet for å hente en iskald Cola Light i kjøleskapet. En mann for framtida, jenter.

Kjetil Wæhler begynte å grine ganske tidlig i kampen og jeg må innrømme at jeg liker menn som viser følelser. Bare det ikke blir en vane. Dessuten blir jeg også rimelig muggen selv når jeg får et portugisisk kne i øyet, så jeg forstår frustrasjonen hans. Wæhler har et sjarmerende smil, en trent kropp og er en mann jeg godt kunne vist meg offentlig sammen med. Med eller uten treningsdress. Han altså.

Dessverre er det ikke alle spillerne på det norske landslaget i fotball som innfrir.

Erik Huseklepp scoret riktignok Norges eneste mål i dagens kamp, men det skjuler ikke det faktum at gutten har et overdimensjonert ego og ser ut som en konfirmant. Kom tilbake om ti år, gjerne med en ny dialekt og skjeggvekst.

Morten Gamst Pedersen er Norges mest jålete mann og ser rett og slett ikke ut på håret, selv om han klipper seg oftere enn enhver forfengelig kvinne. Han er jo finnmarking og burde hatt noe barskt ved seg, men noe gikk tydeligvis tapt da mannen fikk smaken på stylingprodukter.

Bjørn Helge Riise er broren til han andre Riise. Han har noen enormt stygge tatoveringer og ser for øyeblikket ut som et lemen på håret. Bjørn Helge, det er ikke lemenår i år. Dessuten virker det som at han er mye mer glad i å ha ballen selv enn å sentre den. Definitivt ikke en mann for Magnhild.

Leave a Reply

