Mann av feil ord

Posted: 7. September 2010 by antigirl29 in Gråblogg, Magnhild hater, Magnhild synser, superkvinner, Trykt og utrykt

Trodde nok en gang jeg hadde møtt mannen i mitt liv. Det skjer relativt ofte for min del og går som regel over etter maks 48 timer. Men i dag er det tirsdag, jeg møtte han på lørdag og vi prata bare. Og klinte litt. Noe mer enn det ble det ikke på noen av oss, noe jeg for en gangs skyld så på som et kvalitetstegn. Særlig siden hele fyren var et levende kvalitetstegn og gled rett inn i min framtidsplan om mann og barn. Og i dag tidlig tenkte jeg fortsatt på han som mannen i mitt liv. I etterpåklokskapens lys skyldtes nok denne tankegangen i stor grad hans ekstremt lekre, høye, barske kropp. Uansett så utveksla vi nummer på lørdag, han skulle ta kontakt, ta en kaffe, kanskje noe mer. Jeg har blogga for livet for å ha noe annet å tenke på, men for en time siden tikka denne meldinga inn på telefonen min (dette er et utdrag..):

Hei 😉 takk for korsli møte på lørdag 😉 hvil du møte meg å ta en kaffe en dag? Ville vert så korsli og se deg igjen 🙂

Det er usympatisk, jeg vet det, men greier ikke å kommunisere med folk som i stor utstrekning

1. Bruker smileys

2. Ikke fikser stumme, doble og enkle konsonanter.

3. Ikke kan forskjellen på å/og

4. Ikke fikser kj-lyden, men spør om de kan sjysse meg.

Den potensielle mannen i mitt liv strøk på tre av fire. Faen, jeg var så klar for han.

Hvorfor  kunne han ikke bare spørre om jeg ville sjysse han da på lørdag? Da hadde jeg jo sagt nei! Og sluppet dette!

Comments
  1. Rabiatix says:

    Sjipt det ikke ble noe når dere hadde det så korsli! Men du hvil nok få flere kjanser.

  2. antigirl29 says:

    Håper d. Koz 😉

  3. Fri says:

    Beklager, jeg hater å være grammatikknazi, men er det ikke LITT hyklersk å “dumpe” noen for grammatiske feil når du ikke selv kan forskjellen på “han” og “ham”?

    Det høres mye mer bitchy ut enn det er ment. Og det kan godt hende jeg har noen grammatiske feil eller skrivefeil i mitt innlegg, jeg har aldri vært spesielt flink i grammatikk.

    Jeg skjønner godt at meldingen du fikk er turn-off, problemet er at det høres litt ut som om du prøver veldig, veldig å være en usympatisk bitch. Og det er kjipt, for jeg liker bloggen din og du trenger ikke være kjempekynisk for å være kul. (Og nå hørtes det ut som jeg er 82 år).

  4. antigirl29 says:

    Jeg sier bare meningen min og er rimelig direkte. Muligens også usympatisk, men det er ikke fordi jeg forsøker hardt å være det.

    Hvis du forsøker å være gramatikknazi, burde du vite at det er valgfritt om man skriver ham eller han i objektsform, bokmål. Det har det vært lenge. Jeg er nemlig så gramatikknazi at jeg har tatt et standpunkt i den saken: Menn er aldri objekter.

    Du har rett, du høres gammel ut.

  5. Fri says:

    Jeg syntes ikke du virker usympatisk, jeg syntes det virker som du veldig gjerne vil være det. Og du får det ikke til på en troverdig måte.

    Og jeg syntes også at det er bedre å være 22 og høres gammel ut enn å være 29 og høres ut som en trassig 15-åring.

    Beklager for at jeg kommenterte, det skal ikke skje igjen.

Leave a Reply

