Eh, Tone og Aksel og interiør?

Posted: 7. September 2010 by antigirl29 in Kjendiser

Jeg ser at  Tone Damli og Aksel har kjøpt seg villa på Frogner. Jeg tipper følgende kommer til å skje:

  • Tone Damli leier en polakk til å male hele villaen hvit på innsiden. Og da mener jeg hele. Golv og vegger og tak og møbler.
  • Tone Damli flyr rundt i de såkalte shabby interiørbutikkene og finner i utgangspunktet fine antikviteter som skal males hvite og lyserosa, samt redselsfulle ting av rakved.
  • Tone Damli kjøper alt Ralph Lauren-interiør hun kan finne og plasserer det rundt i hele det hvithvite huset.
  • Tone Damli kjøper alle pledd i angoraull i mils omkrets
  • Tone Damli skryter til alle kjendisnettsidene av det enormt store walk in closetet sitt. Det rommer bare ALLE klærne og skoene hennes.
  • osv. Dere tar sikkert poenget

Hvis i tillegg Tone Damli gjør bloggen sin om til en interiørblogg, kommer jeg til å stemme så mange ganger på henne at hun vinner min egen avstemming glatt. I tillegg kommer jeg til å ha mareritt i all overskuelig framtid.

Just sayin…

Comments
  1. Kari says:

    Men hvor skal hun plassere fiskemannen sin midt i alt dette fluffy hvite tullehuset sitt?

  2. antigirl29 says:

    han er stort sett på jobb og ellers fornøyd hvis han får et rom med PS og stor LCD-TV.

  3. moi says:

    Nå er jo Helene Hennie, norges mest kjente interiørarkitekt moren til Aksel Hennie så jeg regner med de kommer til å få et fantastisk hjem.

    • Anonymous says:

      Moren til Aksel heter Karin og jobber som sekretær i et ukeblad. Men, hun er sikkert god på å dekorere for det…

      • antigirl29 says:

        nettopp ja. Hvis interiørdesigner og sekretær er det samme, så skjønner jeg hvorfor interiørblogger er så dårlige. Men hun er kanskje ikke Norges MEST kjente interiørdesigner da, eller? Med mindre hun er kjent for å være mora til en norsk skuespiller med særdeles dårlig norskuttale og tilsvarende damesmak?

  4. Sol says:

    Haha, geniale forslag – og antagelig ikke langt fra sannheten. 🙂

  5. Anonymous says:

    Du er dum du………

  6. antigirl29 says:

    Er det jeg som er dum? Vennligst utdyp

  7. Tore says:

    Enig med sisteman. Du virker ikke særlig oppegående, ja kanskje til og med litt dum.
    Seoghør’s ukeblablabalslader blir jo saksprosa i forhold til bloggen din.

    Ikke så slemt ment som det virker.

  8. antigirl29 says:

    Interessant sammenligning. Oppegående? Nei, det vet jeg ikke egentlig. Men jeg ser et par forskjeller på Se og Hør og meg:
    – Jeg kommer ut hver dag hele tiden
    – Jeg har en viss ironisk distanse til kjendisene
    – Jeg er ikke så veldig glossy

Leave a Reply

