En deilig kopp kaffe

Posted: 7. September 2010 by antigirl29 in rosamagnhild

Har akkurat satt meg ned på kontorpulten min med en deilig kopp trakterkaffe, direkte fra trakteren i kantina. Det er bare noen timer siden den ble traktet, så den er veldig god. 

Ingenting er som å kaste seg over tastaturet med halvåpne øyer og nippe til den halvlunkne kaffen og kjenne at koffeinen sprer seg i kroppen. Jeg har lest et sted at man ikke skal gråte over spilt melk. Det gjør jeg ikke, men jeg gråter hvis noen spiller bort kaffen min.

Kaffe ❤

Hva synes du om kaffe?

Comments
  1. perE says:

    go site, fine meninger..
    Kaffe er morgenGull eller skal vi si diamant, uten kaffe ville ikke halve Norge kommet seg på jobb.. å så godt det er

  2. Andrea says:

    Kaffen skal være sort som natten, het som helvete og søt som kjærligheten ❤

  3. Hildegunn says:

    Kaffen er best når den kommer fra Aeropress eller Bialetti. Jeg forstår ikke hvorfor nordmenn liker traktekaffe!

Leave a Reply

