Gi meg en diagnose

Posted: 2. September 2010 by antigirl29 in Ufiltrert Magnhild, VG padler

Det er flaks å få en diagnose. Det har i hvert fall Bjarte Baasland erfart etter at han nå fikk en mildere straff for bedrageriet sitt. Han har nemlig velokardiofacialt syndrom, som gir seg utslag i, and I quote, “problemer med å forholde seg til tall, de sliter med selvkontroll og emosjonelle vansker”.

Næh, sier du det? En mann som har svindla sin nære familie for 66 millioner kroner for bruke det på nettspill har problemer med tall og selvkontroll og emosjoner? Gratulerer med den konklusjonen, retten, men det kvalifiserer vel kanskje ikke til strafferabatt?

Nei, gi meg en diagnose sier jeg bare. Så jeg kan skaffe meg en haug penger ulovlig og bølle litt med Gud og familien. Og slippe å stå til rette for det etterpå.

Comments
  1. JILL WHITE FANEBUST says:

    Straffen var alt for lav.Foreldrene som var med og svindle milloner franærmeste
    familie og venner må og stilles for retten og bli straffet.Millonene er gått tapt
    for dem som lånte fam Baasland pengene.

    JILL

Leave a Reply

