Du sa koalaonepiece???

Posted: 2. September 2010 by antigirl29 in klær skaper mye rart

Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer før jeg kom med mitt innlegg om interiør nå, altså, men så kom jeg over denne siden. Et fint lite nettsted der de selger onepiecer formet som bjørner, kaniner, koalaer, leoparder, pandaer og andre dyr.

Fy faen. Jeg mener det, altså. Fytte faen helvete jesus motherfucker. Det er vel ingen som med vett og forstand går rundt med en onepiece som ser ut som en panda? Jo da, det er det. Jeg ser stadig noen damer i 30-åra lovprise onepiecen sin og har lurt på opphavet til dette. Men der var det altså. Midt i fleisen. Seriøst. AU!

Seriøst, verden. Dette kan dere da ikke mene? Trodde vi var enige om at damer ikke automatisk blir søte når de setter på seg noen kaninører? Dette er å ta det hele fem steg lengre, og det er så ille at selv ikke Knausgård ville funnet ord til å beskrive det.

SKJERPINGSSKJERPINGSSKJERPINGS!

Leave a Reply

