Deilige ullsokker

Posted: 2. September 2010 by antigirl29 in rosamagnhild

Jeg fikk disse nydelige ullsokkene tilsendt i går.

Avsenderen er min mor, som er veldig kjent for sine veldig fine ullsokker. De er strikket i et nydelig, mykt garn og sitter perfekt på føttene mine. Jeg bare elsker ullsokker, særlig om vinteren og vil anbefale alle å bruke mors ullsokker. Har også lest et sted at man blir veldig kald andre steder på kroppen hvis man er kald på føttene.  I kveld skal jeg kose meg i de nye ullsokkene mine.

Hva synes du om ullsokker?

Comments
  1. Inga says:

    Jeg liker ullsokker, for de er så varme. ❤

  2. antigirl29 says:

    Enig. Kjempe varme

Leave a Reply

