Mette-Marit snakker ut

Posted: 1. September 2010 by antigirl29 in Kjendisene snakker ut, Kjendiser, Magnhild og kjendisene, superkvinner, Trykt og utrykt

Kronprinsesse Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært byggingeniør, forteller hun i dag til de frammøtte på Universitetet i Agder.

Rystende nyheter for alle og enhver. Spesielt for meg, som elsker kronprinsesse Mette-Marit. Men jeg skjønner at hun må holde en del kjipe taler på alle besøkene sine rundt omkring, og har derfor noen tips til andre taler.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært proffsyklist.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært blomsterdekoratør.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært brannmann.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært profesjonell friidrettsutøver.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært kokk.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært speiderleder.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært programleder på radio.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært klovneklemmer.

Mette-Marit snakker ut: – Jeg kunne vært rosablogger. Men det er jeg glad jeg slapp.

Leave a Reply

