Ikke enda ei tjukk syngedame, please

Posted: 30. August 2010 by antigirl29 in Ufiltrert Magnhild

Er hun den nye Susan Boyle? – VG Nett om Reality-TV.

Ok, nå vil jeg gjerne si at jeg er lei av damer som blir genierklærte fordi de både er tjukke og kan synge. Hallo, det er ingen sensasjon. Alle vet dessuten at tynne damer som kan synge er enda bedre, for da kan man drømme om å være som dem – noe som i bunn og grunn er umulig.

Og hva med oss som er tjukke og ikke kan synge, liksom? Er ikke vi like bra, siden vi i det hele tatt tør å gå ut om morgenen? Wow, man.

Comments
  1. RR says:

    It ain’t over till the fat lady sings, og jeg håper hun detter oppå hodet ditt når hun er ferdig♥

  2. antigirl29 says:

    Men når hun har sunget, er det veldig, veldig over?

  3. Lula says:

    Hva i all verden er det du sutrer om,her er det du og ikke media som fokuserer på at hun er tjukk.
    Det er at hun kommer frem i en alder av 50 og tør vise sin stemmeprakt som er poenget her,ikke dine teite tanker om at hun er tykk.
    Ta deg sammen og gå deg en lang tur isteden du…..

  4. antigirl29 says:

    Tjukk OG gammel. En sensasjon?

  5. Lula says:

    Jeg beundrer sånne mennesker som har slitt med lav selvtillit hele livet men som endelig tar sats og våger!!
    Du er bare en negativ surpomp,get a life!!

    Vet egentlig ikke om du er gutt eller jente,selv om du skriver du er ei jente.Bare tvilte litt da jeg så barten din på profilbildet…..

  6. antigirl29 says:

    Jeg er kvinne og har bart og tør å innrømme det. Selv om jeg ofte fjerner den. At du tror at kvinner ikke kan ha sånn bart, sier vel mer om deg.

Leave a Reply

