Leser sponsorer blogger?

Posted: 24. August 2010 by antigirl29 in Kjendiser, Ufiltrert Magnhild
Tags: , , ,

Petter Northugs kjæreste, Rachel Nordtømme, har det med å blogge for tiden. Hun skal bruke bloggen for å komme i kontakt med sponsorene sine, sier hun. Et par ting slår meg:

1. Leser sponsorer blogger? Og vil de gjerne bli sponsorer for ei middels god jente som skriver blogg om uinteressante ting som at hun går tur med hunden sammen med søstera si? Kunne kanskje gått hvis hun hadde skrevet bra og hatt flere lesere, men det har hun ikke.

2. Virker som om hele verden tror at det bare er å starte en hvilken som helst blogg så blir man superstjerne over natta. Det blir man ikke, kan jeg melde.

3. Hvis man er kjæreste med en kjendis, kan det hende man blir litt populær en liten stund. Men hvis man har null å komme med, dabber det fort av.

Hold deg til de hvite bommene du, Rachel.

Comments
  1. Øyvind says:

    Ja, sponsorer leser blogger. Det gjør også mange andre, spesielt nå med forside i vg til og med. Rachel er ei sunn jente hun, de trenger vi flere av. Rachel er faktisk en utøver selv også. Uavhengig av Petter. Som du skriver er det resultater som teller. Men, jenta er 21 år. Og talentfull i idretten. Tror nok også hun blåser i om hun blir superstjerne i blogging. Ei frisk jente som ikke fortjener å trekkes ned fordi hun ser godt ut.

  2. antigirl29 says:

    Altså, jeg har ingenting mot at hun ser bra ut. Hvordan klarer du å lese det ut av teksten? Og så sier jeg at hun skal holde seg til de hvite bommene – det er vel dem hun driver med i idretten eller hva? Men bloggen hennes, den liker jeg ikke, beklager. Den er rett og slett for dårlig. Og det er vi kanskje enig om?

    • Øyvind says:

      Akkurat følge bloggere. Det gjør jeg ikke. Syssler med mitt eget. Vet ikke engang hva slags “regler” man må ha for å lage en blogg. Så komplisert kan det da ikke være. Men, starter man en blogg, har man også formål. Ellers hadde man ikke opprettet en. Om ikke bloggen hennes, eller andres er så interessant akkurat for meg, så er det slik det er. Noe for enhver ute i den vide verden. Men hadde jeg f. eks vært ei sporty ungjente, eller en yngre mann. Så hadde bloggen gitt meg noe. Sett utenifra så er bloggen innbydende. Fine bilder, og farger. Man føler seg velkommen. Men, seriøsiteten og dybden og alt det der som kritikere kunne kommentert det bryr jeg meg lite om. Du er sikkert invitert i friidrettsmiljøet om du vil hoppe over hvite bommer du også, og den velkomsten fortjener også rachel – og alle andre bloggere som er nye. Skulle jeg med kritisk blikk sett på bloggere og deres kommentarer om mye. Så er det sikkert mye å sette finger`n på.

  3. antigirl29 says:

    Velkommen er hun, men vi trenger ikke syns det er bra. Akkurat som hun nok ikke ville syns jeg var noen bra hekkeløper.

  4. Øyvind says:

    Dere har jo ganske forskjellig .. “image” .. på sidene deres. Du er jo litt mer “anti”, som du skriver selv. Og i tillegg fører du en grå blogg. Så motsetninger er det upåklagelig. Hadde man sett hvem du var, så hadde du hatt flere følgere du også. Jeg ser munnen din oppe i hjørnet der, ikke noe mer.

    Rimelig på kanten vil jeg si hehe.

    Ut å finne mannfolk så du kan få litt farger på denne siden din.

  5. antigirl29 says:

    Jeg har nok farger i livet mitt uten menn. Menn gjør det vel mer grått i grunn. Jeg finner dem stadig vekk, men mister dem igjen.

  6. antigirl29 says:

    BTW: Siden jeg startet denne bloggen for en uke siden, har jeg hatt 1100 lesere. Jeg sier meg foreløpig fornøyd med responsen

    • Øyvind says:

      Bare i dag har jeg klikket på siden din 50 ganger.

      Neida, (joda). Også en måte å anonsere seg selv på. Jeg finner menn, men mister de igjen. Menn gjør livet grått og trist. Hehe.

      Akkurat der er Rachel bedre enn deg. Med at hun ikke er nedsettende og kritisk i bloggen sin. Menmen. Det kommer kanskje senere, med årene. Ellers kan det jo tenkes at hun også har en grå blogg ett sted der ute.

      Ut å finne mannfolk. Ikke mannfolk for deg det du har rotet deg borti vet du. Et sted er det en som elsker deg. Kanskje fler 🙂

      Lykke til. Kanskje vi møtes igjen.

  7. Trine Grung says:

    Vi to i ihvertfall enig

  8. antigirl29 says:

    Ikke sant. Jeg leste din veldig gode kommentar også. Helt enig med deg!

Leave a Reply

