Baby-boom?

Posted: 20. August 2010 by antigirl29 in Kjendiser, Trykt og utrykt
Tags: , ,

Orlando Bloom-kjæreste: – Ja, jeg er gravid – VG Nett om Hot fra Hollywood.

«Jakten»-Andreas venter barn med eks-flamme – VG Nett om Reality-TV.

Vår fantastiske tabloidpresse på nett slår til med forsideoppslag om at Orlando Bloom og Miranda Kerr skal ha baby i dag. VG velger å kalle det babyboom. Ehh, hallo? En baby på et gift par uten barn er ikke babyboom, det er ganske normal behaviour.

En annen ting som slår meg, er at jeg lurer på om denne babyen kommer til å få hode? Jeg tror ikke jeg vet om noen som har så små hoder som de to folka der. Så til sammen må dette bli minimalt med hode da, eller? Jaja, det vil jo være bra for fødselen i det minste.

I tillegg kommer altså nyheten om at Jakten-Andreas skal ha baby med en tobarnsmor på 22. Det er ikke kjæresten hans. Andreas er nemlig sammen med hun som trakk seg fra Jakten på kjærligheten og var jo tidligere sammen med hun som var med i Jakten på kjærligheten. Tobarnsmoren har en annen kjæreste, hun. Han er ikke far til noen av hennes barn.

Takk og lov for bygda og Hollywood. Uten dem hadde VG vært et kjedelig sted.

Comments
  1. Mette Kalleklev says:

    Det var vel baby-BLOOM og ikke baby-boom VG kalte det… et helt alminnelig ordspill.

  2. Line says:

    Men kjæresten til Linn Iren har et barn fra før da…

  3. apples says:

    Lyst til å linke bygda og “Hollywood” litt tettere i denne saken?

    Nå har jeg grafset godt i Facebook og Google skjønner du, dette var bare for godt til å la ligge. Det er nemlig sånn at i 1999 ble det arrangert en konkurranse kalt “Modelljakten” i Oslo. Vanlig aldersgrense var 14 år og arrangøren garanterte at ingen under 12 kom til å komme videre i konkurransen. Allikevel ble to 11 år gamle jenter sendt til New York, uten foreldrene sine vel å merke, for å delta i skjønnhetskonkurransen. Bli modeller, skulle de.

    En av disse var lille Linn Iren, 11 da, 22 i dag (og går under navnet “Snuppizz” på Facebook). Modellkarrieren ble raskt byttet ut med menn, som også ble byttet ut, og førte til 3 barn før hun rekker å bli 23.

    Jeg blir stadig mer negativ til skjønnhetskonkurranser for barn – men om de tiltrekker seg de mindre smarte, eller om de påfører deltakerne noe, det vet jeg sannelig ikke.

    Og jada, hvorfor bry seg, la folkene være i fred. Men når man stiller seg så lagelig til for hogg, når man inviterer Se og Hør inn (mot betaling, selvsagt) for å fortelle om alt det her og vise frem magen og skryte av at her er det en baby som ikke er kjæresten sin men han nye kjæresten til hun på tv.. og den gamle kjæresten til en annen på tv… da var denne saken bare for god til å la passere… 😉

  4. antigirl29 says:

    Haha, veldig bra grafset. Jeg syns også det er ganske drøyt at faren til et barn som faktisk skal bli født (hvis alt går etter planen), går ut og sier at han ønsket seg abort. Fine menn vi har her i Norge. Er det egentlig i tråd med Vær Varsom-plakaten, dette?

    Når det gjelder bygda og Hollywood: Jeg tenker at det er på bygda i Norge man finner de gode intrigene. Folk blir gravide i tidlig alder og skifter partner og sånn. Og alle kjenner hverandre. På samme måte er Hollywood flinke med intriger. Så la oss få flere realityprogrammer fra Bygde-Norge!

  5. Anonymous says:

    white trash

  6. antigirl29 says:

    Kan man jo si. Men er det meg eller Miranda du refererer til?

  7. knug says:

    “Jeg ga vel uttrykk for at hun burde ta abort, fordi timingen er såpass dårlig. Men jeg kan vel ikke tvinge noen å ta abort, og er innstilt på å gjøre det beste ut av det. Jeg ga beskjed at jeg ville støtte henne uansett hvilket valg hun ville ta, sier Andreas Gran til Se og Hør.”

    Fin den første setningen der. Hvorfor er timingen så dårlig?

  8. antigirl29 says:

    “Jeg vil støtte deg uansett hvilket valg du tar, men du bør ta abort” sa Andreas en dag.

  9. julie says:

    står jo babybloom daaa. lool

  10. antigirl29 says:

    Ja, der ser dere hvor nøye jeg leser VG. Andreas er litt mer offer for Babyboom, tror jeg.

Leave a Reply

