Kvart over tre-gråblogg

Posted: 18. August 2010 by antigirl29 in Gråblogg
Tags: ,

Sitt og knaskar i meg ein kvart over tre-Rugsprø utan pålegg, og tenkjer: Var dette alt? Er det sånn arbeidslivet skal vere? Lågt blodsukker, påfyllmat, livlaust hår, traske heimover, innom butikken, kjøpe noko dyrt og kjapt, slå på omnen, slå på radioen, sovne på sofaen, vakne til Kort og klassisk kl 19.03 og lure på kor Dagsnytt 18 vart av. Og dagen. Og livet. Er det liksom dette eg har stressa så jævlig for å oppnå med livet mitt?

Gje meg høgare blodsukker, fint hår, høgare løn og draget. Og eit liv, please.

Comments
  1. caroline says:

    Fine du, Magnhild. Ikke vær lei deg. Bare en dårlig dag, vettu. Og jeg liker håret ditt! Gleder meg til vi ses i helgen!

Leave a Reply

